نصب اولین لوح یاد بود بتنی بر ساختمان تقدیر شده در دومین جشنواره در استان قزوین صورت گرفت:

نصب اولین لوح یادبود بتنی بر ساختمان تقدیر شده در دومین جشنواره ساختمان‌ های برتر

در آئینی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان قزوین اولین لوح یادبود بتنی برای کسب عنوان تقدیر در دومین جشنواره ساختمان‌ های برتر استان قزوین در ساختمان تجاری دیاکو نصب گردید.

کد خبر: 960807004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آبان ۹۶ - ۷:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، در آئینی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و ریاست سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان قزوین اولین لوح یادبود بتنی برای کسب عنوان تقدیر در دومین جشنواره ساختمان‌ های برتر استان قزوین در ساختمان تجاری دیاکو نصب گردید.نصب اولین لوح یاد بود بتنی بر ساختمان تقدیر شده در دومین جشنواره

نصب اولین لوح یاد بود بتنی بر ساختمان تقدیر شده در دومین جشنواره

نصب اولین لوح یاد بود بتنی بر ساختمان تقدیر شده در دومین جشنواره

نصب اولین لوح یادبود بتنی بر ساختمان تقدیر  شده در دومین جشنواره ساختمان‌ های برتر

در این آئین که با حضور مسئولان، مهندسان و هم چنین طراحان و مشاوران در محل ساختمان تجاری دیاکو برگزار گردید سنگ بتنی یادبود دومین جشنواره ساختمان‌ های برتر استان قزوین نصب گردید.
لازم به ذکز است ساختمان تجاری دیاکو در گروه ساختمان‌ های بیش از ۷ طبقه یا مجتمع‌ های بالای سی واحد در بخش تأسیسات برقی و مکانیکی در این جشنواره شایسته تقدیر و تشکر شناخته شده بود.
محمدی نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزاری این قبیل رویدادها را خیلی موثر دانسته و بیان کرد: هر اقدامی که سبب توانمندی و میدان دادن به بخش خصوصی شود قابل‌ت قدیر بوده و موجب می‌ گردد که موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد نظر مقام معظم رهبری نیز هست تحقق یابد.
رئیس کمیسیون اصل نود ادامه داد: تقدیر از این ساختمان توسط کارشناسان و صاحب ‌نظران نشان می‌ دهد که اگر به بخش خصوصی اعتماد کنیم می‌ توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم.

نصب اولین لوح یاد بود بتنی بر ساختمان تقدیر شده در دومین جشنواره


صرفه‌ جویی چشم گیر در سرمایه‌ های ملی با افزایش یک سالهٔ عمر مفید ساختمان‌ ها
مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این آئین به تعداد ساختمان‌ هایی که در طول سال ساخته می‌ شوند اشاره کرد و افزود: ما اگر بتوانیم عمر مفید ساختمان‌ ها را حتی به اندازه یکسال افزایش دهیم شاهد صرفه‌ جویی قابل‌ ملاحظه‌ای در صنعت ساخت سازی خواهیم بود که رقم آن چیزی در حدود نصف بودجه عمرانی کشور است.
حق لطفی لحاظ کردن موضوع صرفه ‌جویی در مصرف انرژی را از دیگر نکات نیازمند توجه در ساختمان‌ ها ذکر کرد و گفت: هر قدم کوچکی که برای مصرف بهینه انرژی و سرمایه ‌های ملی برداشته شود نتیجه چند برابری و درازمدتی به دنبال خواهد داشت که می‌ تواند خود را در سایر بخش ‌ها هم نشان دهد.
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب برای آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۶
974 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0