به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکوی تهران

پیام تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکوی تهران

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان و حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت. متن پیام: ضایعه تاسف‌بار ساختمان پلاسکو تهران، هشدار دوباره‌ای برای دست‌اندرکاران ساخت و نگه‌داری ساختمان‌های کشور است. امید که این مصیبت سوزناک پایانی باشد بر بی‌مبالاتی‌ها و سهل‌انگاری‌ها و آغازی باشد برای همیتی ملی، در جهت اقدامات موثر پیشگیرانه و حصول اطمینان از امکان مهار و توان مقابله با حوادث بزرگ.

کد خبر: 5997 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۹۵ - ۲:۰۳ ب.ظ

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در پیامی شهادت جمعی از آتش‌نشانان و حادثه ساختمان پلاسکوی تهران را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:تسلیت ریاست سازمان البرز به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو

تسلیت ریاست سازمان البرز به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو

تسلیت ریاست سازمان البرز به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو

تسلیت ریاست سازمان البرز به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ملت ایران بار دیگر در غم از دست دادن جهادگران غیور خود عزادار شد. مردان عزت‌داری که جان عزیز را برکف دستان نجات‌بخش خویش گرفتند و دریادلانه به دریای آتش و آوار زدند تا جان شیرین هم‌میهنان خویش را از گزند مصون نگه دارند.

ضایعه تاسف‌بار ساختمان پلاسکو تهران، هشدار دوباره‌ای است برای دست‌اندرکاران ساخت و نگه‌داری ساختمان‌های کشور و تایید دیگری است بر صحت و جدیت دغدغه متخصصان صنعت ساختمان کشور که همواره بر لزوم ایمن‌سازی، استحکام‌بخشی و رعایت اصول نگهداری ساختمان‌ها اصرار می‌ورزند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ مهندسان ساختمان استان البرز، غمگنانه این حادثه دردناک و شهادت جمعی از دلیرمردان رشید آتش‌نشانی را به همه خانواده آتش‌نشانان و عموم مردم شریف و عزادار ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

امید که این مصیبت سوزناک پایانی باشد بر بی‌مبالاتی‌ها و سهل‌انگاری‌ها و آغازی باشد برای همیتی ملی، در جهت اقدامات موثر پیشگیرانه و حصول اطمینان از امکان مهار و توان مقابله با حوادث بزرگ.

 

                                                                                                                           محمدقنبری

تسلیت ریاست سازمان البرز به مناسبت حادثه ساختمان پلاسکو

منبع: روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۵
1313 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0