نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت

نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر

نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت "نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر" ،در استان خراسان شمالی، با موبایل نظام مهندسی برگزار می گردد

کد خبر: 990319003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ خرداد ۹۹ - ۸:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر ،در استان خراسان شمالی، با موبایل نظام مهندسی برگزار می گردد

نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت “نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر”

نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت "نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر"

برگزاری اولین جشنواره عکاسی با موبایل نظام مهندسی

نخستین‌ جشنواره عکس «ساختمان» با محوریت “نمود معماری ایرانی در بناهای دو دهه اخیر” در استان خراسان شمالی برگزار می گردد.
موضوعات این جشنواره، روایت تصویری از “نمود معماری ایرانی در بناهای ۲ دهه اخیر” است.
شرکت کنندگان برای حضور در جشنواره می‌توانند با یکی از دو روش _ شماره تلگرام: ۰۹۱۵۱۸۶۳۱۷۳ و هم‌چنین ایدی تلگرام @nkceo تلگرام فضای مجازی اقدام به ارسال آثار کنند.
ویرایش اثر تا آن جا که به جنبه استنادی عکس خدشه‌ای وارد نکند، قابل قبول است، ضمن اینکه تعداد عکس‌ های ارسالی نباید بیشتر از چهار اثر باشد.
در همین حال، عکس‌ ها می‌ تواند رنگی یا سیاه و سفید باشند. هم‌چنین در هنگام ارسال اثر مشخصات عکاس نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره همراه ارسال گردد. عکس ‌ها نباید دارای امضا، واترمارکت و لوگو باشند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در ادامه این فراخوان بیان داشت: ملاک داوری آثار در این جشنواره بر اساس محتوا و زیبایی شناسی اثر ارزیابی می‌گردد و تفاوتی در فرمت عکاسی با دوربین ‌های حرفه‌ای و یا موبایل نیست.
عکس ‌ها باید در سال نود و نه، گرفته شده باشند، ضمن این که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا بیست و یکم خرداد ماه سال جاری است. داوری آثار در تاریخ بیست و دوم خرداد و اعلام نتیجه نیز در تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه سال جاری انجام می‌ شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در خاتمه این فراخوان اعلام کرد آثار منتخب در نخستین نشریه نظام مهندسی خراسان شمالی نشر خواهد یافت‌.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ خرداد ۹۹
415 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0