جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر

جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر

جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر ، رئیس سازمان ساختمان استان مازندران برگزار شد و شیوه‌نامه‌ی مذکور برای طرح در هیأت مدیره آماده شد

کد خبر: 001017018 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۶:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر ، رئیس سازمان ساختمان استان مازندران برگزار شد و شیوه‌نامه‌ی مذکور برای طرح در هیأت مدیره آماده شد

جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر

جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور سفیدگر
جلسه تدوین شیوه‌نامه تنسیق مطالعات ژئوتکنیک
جلسه‌ی نهایی کارگروه تدوین شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک با حضور رئیس سازمان برگزار گردید و شیوه‌نامه‌ی مذکور برای طرح در هیأت مدیره آماده شد.
حمید سفیدگر رئیس سازمان با حضور در این جلسه که پنجم دی ماه در دفتر وی تشکیل شد، از نزدیک در جریان نهایی شدن شیوه‌نامه تنسیق مطالعات ژئوتکنیک قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه، مبین افضلی‌راد عضو هیأت مدیره و رئیس کارگروه که دانش‌آموخته و متخصص در ژئوتکنیک است، به ارائه گزارش پرداخته و رئیس سازمان را در جریان فرآیند تدوین شیوه‌نامه قرار داد.
در ادامه، سفیدگر با تأکید بر اهمیت گزارش همجواری در مطالعات ژئوتکنیک، تصریح کرد: در گرداوری گزارش وضعیت همجواری باید به اهمیت ساختمان توجه ویژه داشت و گزارش تکمیلی را بر اساس اهمیت ساختمان و با نظر طراح تدوین کرد.
سفیدگر ادامه داد: در این موردط از کلی گویی پرهیز شده و به این مهم دقت شود که نکات فنی، قابل استناد بوده و قابلیت اجرا داشته باشند.
در پایان، ویرایش نهایی شیوه‌نامه‌ی تنسیق امور مطالعات ژئوتکنیک انجام گرفت و برای طرح در جلسه هیأت مدیره آماده شد.
در این جلسه، ولی قاسمی‌نژاد دیگر عضو هیأت مدیره با تخصص ژئوتکنیک، احمدرضا کتال رئیس اداره کنترل و نظارت، مهندس نوید قصابکلایی مسئول واحد آزمایشگاه و جمعی از متخصصان ژئوتکنیک حاضر بوده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
386 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0