لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران

لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران

لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران ، منتشر می گردد. لیست ‌هایی که برای انتخابات نظام مهندسی استان تهران بصورت فراگیر منتشر شده، جعلی است

کد خبر: 000725004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مهر ۰۰ - ۸:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران ، منتشر می گردد. لیست ‌هایی که برای انتخابات نظام مهندسی استان تهران بصورت فراگیر منتشر شده، جعلی است

لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران

لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات سازمان نظام مهندسی تهران
رییس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد:
لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات نظام مهندسی تهران منتشر می ‌گردد / لیست ‌های منتشر شده جعلی است
رییس سازمان نظام مهندسی کشوری بیان کرد: لیستی که تا به امروز در فضای مجازی یا برخی از شبکه ‌های اجتماعی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات نظام مهندسی استان تهران بصورت فراگیر منتشر شده، جعلی است.
احمد خرم در مورد لیست منتشر شده از نامزدهای انتخابات نظام مهندسی استان تهران، گفت: لیستی که در فضای مجازی یا برخی از شبکه‌های اجتماعی به صورت فراگیر منتشر شده، جعلی است.
خرم تصریح کرد: اینکه لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مشخص شده، شایعه است و هیچ لیست رسمی فعلا منتشر نشده است.
وی ادامه داد: هنوز لیستی منتشر نشده است که نیاز به بازنگری داشته باشد. اقای محمودزاده – معاون وزیر راه و شهرسازی- هم اعلام کرده‌ که لیست داوطلبان در حال بررسی است.
رییس سازمان نظام مهندسی کشور در پاسخ به این سوال که برخی از متخلفان دوره‌ های گذشته در مصاحبه با برخی از رسانه‌ ها خود را تایید صلاحیت شده معرفی کرده و ائتلاف و گروه خود را هم تبلیغ می ‌کنند، گفت: معلوم نیست این افراد در لیست نهایی حضور داشته باشند تا لیست تایید صلاحیت شده ها اعلام نگردد، نمی ‌توان در این باره قضاوتی داشت. هنوز وضعیت تایید صلاحیت هیچ یک از دواطلبان مشخص نیست.
وی ادامه داد: مرجع رسیدگی به این موضوع و تایید صلاحیت‌ها هیات نظارت است و هیات نظارت هنوز چیزی را اعلام نکرده است. دویست و پنجاه نفر نامزدی خود را در انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران اعلام کرده‌اند و کاندیدا شده‌اند که به طور قطع ریزش خواهند داشت و بسیاری حذف خواهند شد.
خرم با عنوان اینکه فردا لیست نهایی تایید صلاحیت شده‌ها اعلام می‌شود و علت عدم تایید صلاحیت را هم اعلام می ‌کنیم، گفت: ۲ شنبه انتخابات بصورت الکترونیکی انجام می‌ گردد و ۳ شنبه نتایج اعلام خواهد شد.
منبع: ایلنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۰۰
391 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0