جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان

جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان

جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان ، برگزار گردید. با ابلاغ نظام نامه دهمین دوره انتخابات، فرایند ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره به صورت تماماً الکترونیکی برگزار می گردد

کد خبر: 030629006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۰۳ - ۸:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان ، برگزار گردید. با ابلاغ نظام نامه دهمین دوره انتخابات، فرایند ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره به صورت تماماً الکترونیکی برگزار می گردد

جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان

جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان
گام نهایی برای تایید کاندیداها؛
جلسه رسیدگی نهایی به نامزدهای عضویت در هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان برگزار گردید
جلسه مشترک اعضای دستگاه نظارت و هیئت اجرایی دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با محوریت بررسی و اعلام نظر در خصوص تایید داوطلبان شرکت در انتخابات برگزار گردید.
در جلسه دستگاه نظارت و هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان، اعضای هیأت نظارت پس از بررسی دقیق مدارک و مستندات ارائه‌شده از طرف هیئت اجرایی و با استناد به مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه، نظر نهایی خود را درباره فهرست نهایی کاندیداها اعلام کردند.
سید محمد حسینی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی استان در این نشست با اشاره به اهمیت رعایت عدالت و شفافیت در فرایند انتخابات، گفت: استان گلستان طی برگزاری فرایند انتخابات نظام مهندسی جزو کم حاشیه ترین استان ها بوده است.
حسینی ادامه داد: کلیه مراحل انتخابات تا کنون با رعایت دقیق قوانین و مقررات انجام شده تا انتخابات نظام مهندسی استان به صورت شفاف و منصفانه برگزار گردد.
وی تصریح کرد: با ابلاغ نظام نامه دهمین دوره انتخابات، فرایند ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره به صورت تماماً الکترونیکی برگزار می گردد.
وی هم‌چنین افزود: در مرحله اول تعداد کل ثبت نامی ها در سامانه ۹۳ نفر بوده که پس از انصراف برخی از متقاضیان، این عدد به ۷۸ نفر رسید.
رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات گلستان عنوان کرد: پس از پایش نهایی متقاضیان، افراد واجد شرایط، توسط اعضای هیئت اجرایی به دستگاه نظارت معرفی شدند.
حسینی تصریح کرد: برابر نظام نامه، در وقت مقرر، در نهایت لیست نهایی ۵۵ نفر از تایید شدگان برای انتشار به سازمان نظام مهندسی استان ارسال می گردد.
وی افزود: تاییدشدگان نهایی از تاریخ ۲۱ شهریور لغایت ۸ مهرماه، به مدت ۱۴ روز فرصت تبلیغات دارند.
رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات گلستان اظهار داشت: با توجه برگزاری انتخابات به صورت تمام الکترونیک، برای جلوگیری از اختلال در سامانه، بر اساس تصمیمات دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان کشور، روز دهم مهرماه برای برگزاری دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی در گلستان انتخاب شده است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ شهریور ۰۳
55 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0