پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار

پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار

پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار ، برگزار شد. دانش‌آموختگان ۷ رشته در راستای طراحی ساختمان هوشمند ایفای نقش کنند

کد خبر: 020309001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ خرداد ۰۲ - ۱۱:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار ، برگزار شد. دانش‌آموختگان ۷ رشته در راستای طراحی ساختمان هوشمند ایفای نقش کنند

پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار

پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محوریت ساختمان هوشمند و پایدار
دانش‌آموختگان ۷ رشته در راستای طراحی ساختمان هوشمند ایفای نقش کنند
پنجمین همایش ملی «مهندسی عمران با محور ساختمان پایدار و هوشمند» با حضور رئیس و تعدادی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به همت دانشگاه آزاد خمینی شهر برگزار گردید.
آرش بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در این همایش گفت: با توجه به اهمیت تربیت نیروی متخصص در صنعت ساختمان، سازمان آماده ارائه آموزش‌های لازم در این مورد است.
بخشی ادامه داد: دانش‌آموختگان هفت رشته مهندسی که بعنوان یکی از اعضای سازمان نظام مهندسی مشغول به خدمت هستند باید فهم درستی از حقوق مهندسی داشته باشند و به عنوان مهندس هوشمند و پایدار در راستای طراحی و ساخت ساختمان هوشمند و پایدار ایفای نقش کنند. تا زمانی که مهندس از حق و حقوق خود آگاه نباشد همچنان در پیچ و خم یک خانه خواهیم بود.
لازم به ذکر است، پنجمین همایش ملی مهندسی عمران با محور ساختمان پایدار و هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با حضور مسعود صرامی کارآفرین برتر حوزه ساختمان، کیاچهر بهفرنیا استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان، امیرحسین غیومیان کارآفرین برتر حوزه ساختمان، اساتید و دانشجویان گروه مهندسی عمران در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار گردید.
«محیط مصنوعی هوشمند»، «شهر هوشمند و توسعه پایدار»، «بهینه سازی انرژی در صنعت ساختمان»، «سازه‌های هوشمند مقام در برابر زلزله»، «مصالح ساختمانی سبز و حفاظت از محیط زیست»، «پروژه های نوین در مهندسی ساختمان پایدار و هوشمند» و «کاربرد هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء در صنعت ساختمان و مدیریت شهری» از جمله محورهای این همایش بود.
این همایش در سوم و چهارم خرداد ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد خمینی شهر برگزار گردید و با ارائه مقالات تخصصی در حوزه‌های نامبرده شده به کار خود خاتمه داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۲
258 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0