جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین برگزار می گردد برای اولین بار در کشور،

جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین برگزار می گردد

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری اولین جشنواره ساختمانهای برتر استان در ماه جاری خبر داد.

کد خبر: 960719003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ مهر ۹۶ - ۷:۴۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری اولین جشنواره ساختمانهای برتر استان در ماه جاری خبر داد.جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین برگزار می گردد

جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین برگزار می گردد

جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین برگزار می گردد

جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین  برگزار می گردد

حامد عبدالرزاقی عنوان کرد: این جشنواره که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می گردد در دو بخش ساختمانهای دو تا ۷ طبقه و یا کم تر از سی واحد و مجتمعهای بیش از ۷ طبقه و یا بالای سی واحد مسکونی بیست و شش مهرماه جاری در دانشگاه بین المللی امام (رحمه الله) قزوین برگزار خواهد شد.
عبدالرزاقی، محورهای برگزاری این جشنواره را در ۴ حوزه اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: نما، حجم و جلوه های بصری، معماری داخلی، کیفیت ساخت و رعایت مقررات ساختمانی بهمراه صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست از جمله محورهای این جشنواره خواهد بود.
وی تصریح کرد: برای انتخاب و معرفی برترین ساختمانهای موجود استان ۵ داور از چهره ها و استادان برجسته و مطرح ملی انتخاب شده اند و در هر محور نیز از آثار برتر تقدیر بعمل خواهد آمد.

جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین برگزار می گردد

وی یاد آور شد: تا به حال سی و دو اثر قطعی در شصت و سه محور برای حضور در این جشنواره معرفی گردیده است.
به گفته رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین ، اولین جشنواره ساختمانهای برتر استان قزوین با مشارکت انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار می گردد.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مهر ۹۶
1000 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0