جشنواره نشریات تخصصی ساختمان، فرصتی در جهت ارتقای دانش رسانه ای استانها عبدالرضا قاسمیان

جشنواره نشریات تخصصی ساختمان، فرصتی در جهت ارتقای دانش رسانه ای استانها

جشنواره نشریات تخصصی صنعت ساختمان، جلوه هایی از توانمندی رسانه ای در حوزه ساختمان را در معرض نگاه و داوری بازدیدکنندگان قرار میدهند و انعکاسی از عملکرد دست اندرکاران نشریات و رسانه‏ های مربوط به سازمان های نظام مهندسی ساختمان بشمار می آید.

کد خبر: 971011003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ دی ۹۷ - ۹:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نطام مهندسی کشور،جشنواره نشریات تخصصی صنعت ساختمان، جلوه هایی از توانمندی رسانه ای در حوزه ساختمان را در معرض نگاه و داوری بازدیدکنندگان قرار میدهند و انعکاسی از عملکرد دست اندرکاران نشریات و رسانه‏ های مربوط به سازمان های نظام مهندسی ساختمان بشمار می آید.

جشنواره نشریات تخصصی ساختمان، فرصتی در جهت ارتقای دانش رسانه ای استانها

جشنواره نشریات تخصصی ساختمان، فرصتی در جهت ارتقای دانش رسانه ای استانها

جشنواره نشریات تخصصی ساختمان، فرصتی  در جهت ارتقای دانش رسانه ای استانها

عبدالرضا قاسمیان _ ریاست این سازمان در آستانه برگزاری اولین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان با عنوان این مطلب، ابراز امیدواری کرده است این جشنواره فرصتی را در جهت ارتقای دانش رسانه ای استان ها، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت و آشنایی با ظرفیتها و قابلیتهای رسانه ای مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیتها در پیشبرد اهداف سازمانهای نظام مهندسی ساختمان فراهم آورد تا همکاران این حوزه در تقویت هر چه بیش تر فضای مساعد برای بیان افکار و اندیشه ها تلاش کرده و با تعامل بیش از گذشته، بتوانند با اثربخشی بیش تری به رسالت علمی، آموزشی و اجتماعی این سازمان در کشور عمل کند.

جشنواره نشریات تخصصی ساختمان، فرصتی در جهت ارتقای دانش رسانه ای استانها

وی بر این نکته تأکید کرده است که مطبوعات بعنوان رکن چهارم دموکراسی با درنظر گرفتن اصل اعتماد و صداقت میتواند با شناسایی نیازهای معقول و منطقی مخاطبان، نقش موثری در اطلاع رسانی، حفظ و تقویت فرهنگ موجود، افزایش آگاهی و پیشبرد جامعه رو بسوی پیشرفت داشته باشد. تلاشگران عرصه خبر و رسانه، آیینه تمام نمای جامعه هستند و با اطلاع‌رسانی صحیح و بی‌طرفانه نقش مهمی در سلامت، پویایی اجتماعی و همبستگی ملی دارند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیلی بر آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۹۷
560 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0