حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد

حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد

حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد ، است. زمین در اختیار مهندسان فاقد مسکن قرار دهید

کد خبر: 001006001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۰۰ - ۱۱:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد ، است. زمین در اختیار مهندسان فاقد مسکن قرار دهید

حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد

حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد ولی در ایران کم‌تر از نیم درصد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان کرد:
حق الزحمه مهندسی خدمات در ایران کم‌تر از نیم درصد است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بیان داشت: حق الزحمه مهندسی خدمات در دنیا پنج تا هشت درصد است این درحالی است که در ایران کم‌تر از نیم درصد است.
احمد خرم پنجم دی ماه در دیدار با استاندار کرمان و نماینده مردم چهار شهرستان شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مراکز استانها یک خانه مهندس داریم و یک قطعه زمین برای این مهم در کرمان در نظر گرفتیم که انتطار می رود هر چه سریعتر خانه مهندس کرمان راه اندازی گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تعداد مهندسین کرمان را سیزده هزار نفر اعلام کرد و افزود: زمین در اختیار مهندسان فاقد مسکن قرار دهید.
خرم، نرخ بیکاری جامعه مهندسین ساختمان را حدود شصت درصد اعلام کرد و ادامه داد: متأسفانه برای این قشر فرصت شغلی تعریف نکرده ایم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، شفافیت را راه برخورد با تخلفات دانست و گفت: نظام مهندسی را در طرح توسعه استان مشارکت دهید و به بخش خصوصی اعتماد کنید زیرا اینها فرزندان این مملکت و انقلاب اسلامی هستند.
علی زینی وند استاندار کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: نظام مهندسی ساختار قوی دارد و بیش از این باید نقش ایفا کند و حق استان کرمان است که در این عرصه پیشرو باشد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۰۰
497 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0