سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا در خبرنامه دانش نما سازمان اصفهان

سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا در خبرنامه دانش نما سازمان اصفهان

سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا در خبرنامه دانش نما ،سازمان نظام مهندسی نظام ساختمان استان اصفهان در سرمقاله شماره اخیر خود آورده است

کد خبر: 990218003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹ - ۴:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا در خبرنامه دانش نما ،سازمان نظام مهندسی نظام ساختمان استان اصفهان در سرمقاله شماره اخیر خود آورده است

سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا در خبرنامه دانش نما سازمان اصفهان

سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا در خبرنامه دانش نما سازمان اصفهان

خبرنامه “دانش نما” سازمان نظام مهندسی نظام ساختمان استان اصفهان در سرمقاله شماره اخیر خود به سرنوشت ساخت و ساز در دوران پساکرونا پرداخته است.

در سرمقاله این خبرنامه به قلم عبدالله کوپایی مدیر مسئول آمده است: “برنامه ریزی برای احداث انبوه مسکن ملی که هم اکنون در دولت دوم دکتر روحانی و با مدیریت وزارت راه و شهرسازی در دست اقدام است، باید فارغ از هرگونه تعجیل به نحوی انجام شود که نواقص و اشکالات مسکن مهر را نداشته باشد و دولت‌های بعدی را دچار عوارض و تبعات احتمالی ننماید”

این خبرنامه در تازه‌ ترین شماره خود به تشریح شرایطی که انتشار ویروس کرونا به وجود آورده و احتمالاً در آینده نیز کره‌زمین با مخاطراتی از این قبیل مواجه خواهد بود، اشاره کرده و نوشت: ضروری است از هم اکنون تدابیر جدی لازم در راستای تغییر روش ساخت و ساز از سنتی به صنعتی اندیشیده شود.

خبرنامه “دانش نما” هم‌چنین از وضعیت مالی خوب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان خبر داده و به نقل از عسکری ریاست این سازمان آورده است: در حال حاضر وضعیت مالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به ثبات خوبی رسیده و تقریباً بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی صفر شده و پرداخت ‌ها طبق نوع خدمات، حداکثر به یک یا دو ماه رسیده است.

عباس صنیع زاده، سردبیر این خبرنامه نیز در یادداشت خود به تشریح خدمات دولت ‌ها در عرصه مسکن پرداخته و نوشته است: آن چه از خدمات دولت‌ های مختلف در ذهن ‌ها و خاطره‌ها باقی می‌ ماند، خدمات ارزشمند و کارشناسی شده‌ای است که نیاز‌های فعلی را در حد ممکن برطرف نموده و عوارض و تبعاتی در آینده از خود باقی نگذارد.

“دانش نما” در صفحات میانی خود از الگو بودن واحد انرژی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در سطح کشور خبر داده و در گفت و گو با سید محمد بهشتی، هویت شهری را پیش نیازی برای ایجاد حس تعلق به شهروندان توصیف کرده است.

تشریح نقش استارت آپ ‌ها و مراحل مختلف راه اندازی، ایده پردازی و تهیه نمونه‌های اولیه تا مرحله پیدا کردن سرمایه گذار، از دیگر مطالب بیان شده در این شماره خبرنامه دانش نماست.

این نشریه با مطلبی تحت عنوان “پروژه‌های محرک توسعه برای رونق در شهر، ” به نقل از ناصر مشهدی زاده دهاقانی، آورده است: پروژه ‌های بزرگ مقیاس، در مراحل برنامه ریزی، طراحی، اجرا و بهره‌ برداری و توسعه، قابلیت شکل بخشیدن به آینده شهر را دارند.
دانش نما را می ‌توانید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بخواهید و بخوانید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۹
434 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0