آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید

آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید

آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید  ، از این تعداد هشتاد و یک درصد آقایان و نوزده درصد خانم ها بودند

کد خبر: 011011003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ دی ۰۱ - ۱۱:۲۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید  ، از این تعداد هشتاد و یک درصد آقایان و نوزده درصد خانم ها بودند

آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید

آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید

آزمون ورود به حرفه مهندسان در زنجان با حضور ۱۹۲۲ نفر برگزار گردید
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان دراستان زنجان با حضور یک هزار و نهصد و بیست و دو نفر خبر داد.
چاحسان ذبیحیان، تعداد شرکت کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان را یک هزار و ۹۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد هشتاد و یک درصد آقایان و نوزده درصد خانم ها بودند.
وی با بیان اینکه این آزمون با صلاحیت طراحی، نظارت و اجرا در استان زنجان برگزار گردید، ادامه داد: این آزمون همزمان با سراسر کشور ۸ و ۹ دی ماه سال‌جاری در دانشگاه زنجان برگزار گردید.
ذبیحیان ادامه داد: این آزمون در ۷ رشته ساختمان از جمله شهرسازی، ترافیک، معماری، عمران، نقشه برداری، مکانیک و برق برگزار گردید.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: خوشبختانه روند برگزاری آزمون با مدیریت دانشگاه زنجان و هماهنگی‌ های انجام شده به نحو مطلوبی بوده است.
وی اظهار داشت: نتایج آزمون از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهد شد.
قابل ذکر است معاون امور عمرانی استانداری زنجان سید محمد شعاعی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اصغر اسماعیلی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و معاون مسکن و ساختمان اداره کل سعید شاهین فر از روند اجرایی آزمون بازدید به عمل آوردند.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ دی ۰۱
272 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0