نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد:

نظام مهندسی نباید به بنگاه اقتصادی تبدیل گردد / جایگاه نظام مهندسی، یک نهاد حرفه ای است

مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه رو شهرسازی بیان کرد: نظام مهندسی وظیفه خیلی سنگینی دارد و باید جایگاه آن بعنوان یک نهاد حرفه ای تصویب گردد و از پرداختن به حاشیه و تبدیل شدن به بنگاه اقتصادی دور باشد.

کد خبر: 961206007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۸:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه رو شهرسازی بیان کرد: نظام مهندسی وظیفه خیلی سنگینی دارد و باید جایگاه آن بعنوان یک نهاد حرفه ای تصویب گردد و از پرداختن به حاشیه و تبدیل شدن به بنگاه اقتصادی دور باشد.

نظام مهندسی نباید به بنگاه اقتصادی تبدیل گردد

نظام مهندسی نباید به بنگاه اقتصادی تبدیل گردد

نظام مهندسی نباید  به بنگاه اقتصادی تبدیل گردد / جایگاه  نظام مهندسی، یک نهاد حرفه ای است

منوچهر شیبانی اصل در آئین بزرگداشت رو مهندس در گنبدکاووس با اشاره به این مطلب بروزرسانی دانش مهندسی را یک نیاز شدید در جامعه مهندسان به ویژه فارغ التحصیلان جدید دانست و ادامه داد: با توجه به این که در کشور با حوادث غیرمترقبه زیادی روبرو هستیم ما بعنوان مهندس موظف به استفاده از دانش روز برای کم تر آسیب رسیدن به هم وطنانمان هستیم.
نظام مهندسی نباید به بنگاه اقتصادی تبدیل گردد / جایگاه نظام مهندسی، یک نهاد حرفه ای است
شیبانی خاطر نشان کرد: ما بعنوان مهندس باید در حوزه کاری خود شرایط و مصالحی فراهم کنیم که آرامش و آسایش مردم را بهمراه داشته باشد و مهندسان باید در صدر اخلاق حرفه ای خود ، مسئولیت پذیری را سرلوحۀ کار خود قرار دهند.

نظام مهندسی نباید به بنگاه اقتصادی تبدیل گردد

وی اید آور شد: در سالهای اخیر تعداد فارغ التحصیلان در حوزه مهندسی افزایش یافته و از طرف دیگر فعالیتهای ساختمانی کاهش داشته که این امر مشکلاتی را برای دولت، نظام مهندسی و دیگر بخشها بوجود آورده است و ما تلاش داریم این مشکلات را حل کنیم تا مهندسان با آرامش خاطر به ارائه مطلوب فعالیتهای خود بپردازند.

منبع : قابوس نامه

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی مهر ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
806 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0