نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است

نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است

نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است ، مراسم افتتاحیه دفتر جدید نمایندگی نظام مهندسی در داران با حضور ریاست سازمان برگزار شد

کد خبر: 010611001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ شهریور ۰۱ - ۹:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است ، مراسم افتتاحیه دفتر جدید نمایندگی نظام مهندسی در داران با حضور ریاست سازمان برگزار شد

نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است

نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است
افتتاح دفتر جدید نمایندگی داران/ امام جمعه داران گفت: نظام مهندسی یکی از سازمان‌ های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است
مراسم افتتاحیه دفتر جدید نمایندگی نظام مهندسی در داران با حضور ریاست سازمان، امام جمعه و فرماندار داران، رئیس شورای شهر، مدیر دفتر داران و اعضای این سازمان پنج شنبه_سوم شهریور_ برگزار گردید.
احمد بناکار در مراسم افتتاحیه دفتر جدید سازمان نظام مهندسی در داران با اشاره به این که این ساختمان در جهت شان مهندسین عزیز و برای رفاه حال مردم بنا شده است، بیان داشت: سال‌ های گذشته به علت کمبود امکانات، مشکلاتی وجود داشت که این مشکلات به مسئولین شهرستان منتقل می‌ شد.
بناکار با اشاره به مراحل ساخت این دفتر گفت: مکان فعلی دفتر، خانه‌ای قدیمی بود که در سال نود و سه خریداری، در دوره هفتم هیات مدیره کلنگ زنی، در دوره هشتم مراحل سفت‌کاری و در دوره نهم مراحل نازک کاری از اسفند ۱۴۰۰ شروع و براساس برنامه زمان بندی در پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ به اتمام رسید.
وی، ضمن تشکر از تمامی مسئولان برای همکاری در اجرای این پروژه ادامه داد: از امام جمعه و فرماندار محترم درخواست داریم که مشکلات مدیر کنونی این دفتر رفع گردد تا بتوانند به راحتی به مردم خدمت‌رسانی کنند.
رئیس سازمان در خاتمه، با اشاره به برنامه‌های آتی سازمان اظهار داشت: بمنظور سهولت ارائه خدمات به شهروندان و ارباب رجوع در نظر داریم با همکاری شهرداری و بوسیله راه اندازی سیستم‌ های نوین، کاغذ از مراحل اداری حذف گردد.
امام جمعه داران گفت: نظام مهندسی یکی از سازمان‌های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است
در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران اظهار داشت: خداوند می‌ فرماید در سبک زندگی معماری خود نظم الهی را در نظر بگیرید. این در حالی است که اگر نظم الهی از بین برود زندگی مختل می‌ گردد.
وی با عنوان اینکه نظام مهندسی یکی از سازمان‌های ارزشمند، خدمتگزار و مفید برای جامعه است، تصریح کرد: این درحالی است که گاهی اوقات برخی سوال می‌ پرسند که چرا در مناطق محروم نظام مهندسی وارد عمل می‌شود؟ اما باید گفت اتفاقا در این مناطق باید ساختمان‌ ها اصولی و مهندسی ساخته شود. چرا که تغییرات آب و هوایی و مسائل زیست محیطی و امنیت جانی مردم باید در ساخت و ساز در نظر گرفته شود.
وی افزود: کار و فعالیت نظام مهندسی به قوانین الهی مرتبط است و اگر طبق قانون خداوند عمل کنیم هم بهره‌مند می‌شویم و هم کمک خوبی به جامعه کرده‌ایم.
سیاوشی ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان عنوان کرد: متاسفانه طرح تفصیلی شهری با توجه به مشکلات استان، هنوز به تصویب نهایی نرسیده است. متاسفانه در نبود این طرح فعالیت‌های شورا و شهرداری معطل مانده است و انتظار داریم فنی و مهندسی استانداری یک اقدام جدی انجام دهد. از نظام مهندسی نیز درخواست داریم در این زمینه کمک کند
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۰۱
257 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0