مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور

جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز است

مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربیان کرد: جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز است.

کد خبر: 9045 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ - ۳:۱۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربیان کرد: جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز است.جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز

جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز

جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز

جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز

وحید بوستان احمدی  با بیان این که جامعه مهندسی کشور نیازمند همگامسازی با علم روز است گفت: دانشگاههای توانمند کشورو در کنارآن دانشگاه آزاد اسلامی با افزایش سطح کیفی در خصوص تربیت مدرس و بسترسازی مناسب باعث بالا رفتن سطح علمی دانش مهندسی کشور شده است.

وی در خصوص اهمیت رشته های مهندسی با بیان این که کار مهندسی فراتر و مقدستر ازدیگر مشاغل است گفت: با نگاهی تخصصی و کاربردی به رشته های مهندسی ظرفیت مناسبی برای شکوفایی در این زمینه به وجود می آید.

آقای بوستان احمدی با بیان این که در رشته های مهندسی از سطح مطلوب کشور فاصله زیادی داریم گفت: همه رشته ها جایگاه خاص خود را دارند ولی جامعه مهندسی کشور نیاز به اصلاح وضعیت در شرایط فعلی دارد.

وی افزود: متاسفانه همبستگی و انسجام لازم بین جامعه مهندسی به آن شکل که در دیگر زمینه ها دیده می شود وجود ندارد و این تناقض باعث ضعف در اجرای قوانین مربوط به نظام مهندسی می شود.

وی در خصوص مقایسه وضعیت مهندسی استان آذربایجان غربی با متوسط کشوری گفت: استان فعلا در سطح متوسط قرار دارد که با برنامه ریزیهای منظم، اصولی و فاصله گرفتن از فضای سیاسی بستر مناسبی جهت بالا رفتن سطح علمی مهندسی در سالهای آینده به وجود می آید.

احمدی با تاکید بر اینکه عده ای به دنبال سیاسی کاری در زمینه مهندسی هستند گفت: پیگیری امور به شیوه علمی و تخصصی نیازمند تلاش ویژه در زمینه مهندسی جهت برآوردن انتظارات است.

وی تصریح کرد: رعایت موازین اخلاقی، وجدان بیدار، پایبندی به قوانین و آیین نامه ها، روحیه هم کاری و کار جمعی در پیشبرد و حلو بردن اهداف و نمود یک جامعه مهندسی ایده آل شایسته توجه است.

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۵
1035 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0