کنفرانس:

نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مازندران خاتمه یافت

نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که با حضور 700 مهندس ساختمان و معاون وزیر راه و شهرسازی در محمود آباد مازندران جریان داشت، روز دوشنبه به کار خود خاتمه یافت.

کد خبر: 3858 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۹۵ - ۱۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،دبیر کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست هدف از برگزاری این رویداد ملی را آگاه سازی جامعه مهندسان و کارگران ساختمانی از مضرات نادیده گرفتن ایمنی، بهداشت و محیط زیست اعلام کرد.خاتمه یافتن نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

خاتمه یافتن نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

خاتمه یافتن نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

سید محمد تاکامی روز دوشنبه در اختتامیه کنفرانس ملی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در محمودآباد افزود : بی توجهی به مبحث ۱۲ مقررات ملی ساختمان سالانه هزینه زیادی از جمله مرگ کارگران ساختمانی را رقم می زند که جبران برخی از این حوادث نیز ناممکن است.
وی اضافه کرد : صرفا در استان مازندران روزانه ۲ حادثه ساختمانی رخ می دهد که در سال منجر به مرگ ۲۱ نفر از کارگران می شود و تعداد زیادی از این کارگران نیز مصدوم می شوند.
عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهارداشت : این در حالیست که با رعایت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست می توان از بروز بسیاری از این حوادث جلوگیری کرد.
تاکامی برگزاری کنفرانس اچ اس ایی و راه اندازی دبیرخانه دایمی آن را در مازندران نقطه عطفی برای عملیاتی شدن ایمنی؛ بهداشت و محیط زیست در واحدهای کارگاهی ساختمانی دانست و ابراز امیدواری کرد تا دبیرخانه دایمی اچ اس ایی ( ایمنی ، بهداشت و محیط زیست ) بتواند راهکارهای مناسبی را برای کاهش حوادث ساختمانی فراهم کند.
رئیس کمیته علمی کنفراس ایمنی، بهداشت و محیط زیست کاهش حوادث ساختمانی را در گرو تلاش و همکاری سازمان ها و دستگاه های مرتبط و دست اندرکاران صنعت ساختمانی دانست.
فرشید رضا حقیقی گفت که دبیرخانه کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در مازندران تلاش می کند تا با ایجاد تعامل بین دستگاهی و آگاه سازی جامعه گام موثری را برای ایمنی در محیط کاری بردارد.
وی ساخت فضای فیزیکی برای دبیرخانه دایمی کنفرانس ایمنی، بهداشت و محیط ، اجرایی کردن تفاهمنامه سه جانبه بین سازمان نظام مهندسی ساختمان با دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست و تعاون و کار و رفاه اجتماعی مازندران ، حمایت از طرح های تحقیقاتی، پی گیری تمام و کمال مقررات ساختمانی را از مطالبات دبیرخانه کنفرانس ملی اچ اس ایی اعلام کرد.
وی کاهش اثراث زیست محیطی و بهینه سازی مصرف آب در صنعت ساختمانی را از دیگر مطالبات کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و سلامت از دست اندرکاران صنعت ساختمانی اعلام کرد.
نخستین کنفرانس ملی اچ اس ایی روز گذشته با شرکت ۷۰۰ مهندس ساختمانی از سراسر کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران در محمود آباد گشایش یافت.
به این همایش سه هزار پوستر و ۱۱۰ مقاله ارسال شده است که از ۱۲ مقاله برتر در این کنفرانس ملی قدردانی شد.

خاتمه یافتن نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۹۵
1267 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0