توسط فرج الله رجبی مطرح شد

تاکید به آموزش در ارتقا اخلاق حرفه ای و توضیح در مورد موقعیت حقوقی رئیس نظام مهندسی ساختمان

رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اولین نشست رسانه ای خود بر اجرای نظام نامه اخلاق حرفه ای با انجام آموزش های لازم تاکید کرد.

کد خبر: 7338 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ بهمن ۹۵ - ۳:۳۸ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در اولین نشست رسانه ای خود بر اجرای نظام نامه اخلاق حرفه ای با انجام آموزش های لازم تاکید کرد.تاکید به آموزش در ارتقا اخلاق حرفه ای

تاکید به آموزش در ارتقا اخلاق حرفه ای

تاکید به آموزش در ارتقا اخلاق حرفه ای

تاکید به آموزش در ارتقا اخلاق حرفه ای

در این نشست، مهندس رجبی در پاسخ به پرسشی مبنی بر ارائه برنامه خود در زمینه ابلاغ اخلاق حرفه ای از سوی وزیر راه و شهرسازی، گفت: ارتقا اخلاق حرفه ای فرایندیست که آموزش بخشی از آن است.
وی با معرفی رعایت قوانین کنترل ساختمان و مقررات ملی ساختمان به عنوان مصداق اصلی این اخلاق، اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور اقدامات قابل توجهی در این مورد به انجام رسانده که باید آموزش به عنوان قسمتی از این پروسه تعریف شود تا در راستای اهداف عالی انضباط سازمانی قدم برداشته شود.


فرجی در زمینه شغل محسوب شدن ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان، گفت: وظیفه شورای مرکزی سازمان نظام ساختمان، اتخاذ سیاست بوده و در ادوار قبلی نیز، روسای سازمان نظام مهندسی دارای سمت در مشاغل دیگر بوده و تازه الان بحث شغل بودن پست ریاست سازمان با رئیس شدن من مطرح شده است.
او با اشاره به حضور در کمیته بررسی حادثه ساختمان پلاسکو، بدلیل اینکه این کمیته دارای سخنگوی مشخص بوده از ورود به جزییات حادثه خودداری کرده و ارایه اطلاعات بیشتر را به گزارش این کمیته موکول نمود.

منبع: صما

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ بهمن ۹۵
1113 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0