تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته

تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته

تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته ، نخستین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار شد

کد خبر: 010913005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ آذر ۰۱ - ۸:۳۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته ، نخستین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار شد

تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته

تاکید ریاست نظام مهندسی ساختمان البزر بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته
نخستین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
ریاست سازمان بر اصلاح سیستم های ناکارآمد و معیوب گذشته تاکید کرد
روز ۴ شنبه دوم آذر ماه ۱۴۰۱ نخستین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار گردید.
در این دیدار که علاوه بر رییس و هیات رییسه برخی از اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان نیز حاضر بودند، علی‌رضا مجربی کرمانی با اشاره به حضور پیشین خود در مسوولیت ریاست سازمان، عدم تغییر در بسیاری از سیستم های معیوب و فرآیندهای ناکارآمد در طی این پنج سال را یک ایراد اساسی برشمرد که برای یک سازمان که مدعی پویایی و پیشرو بودن است یک آفت محسوب می گردد.
مجربی، ویژگی مدیران کارآمد را ارایه پیشنهادات اصلاحی برشمرد و از مدیران سازمان خواست تا در محدوده تحت مدیریت خود برای اصلاح و تعالی سیستم طرح و پیشنهاد بدهند.
فریده قدیری نایب رییس اول سازمان نیز در سخنانی سیستم قائم به فرد وعدم تعریف جانشین برای انجام فرآیندهای سازمان را یک آسیب برشمرد و اقدام مدیران برای اصلاح این ساختار از طریق آموزش افراد جانشین ضروری دانست.
امید رضوانی فر نایب رییس دوم سازمان نیز در سخنانی عدم تعریف دقیق تر شرح وظایف واحدها و اشخاص را یک خلا مهم در سازمان دانست و بر سپردن وظایف متناسب با توانمندی ها به افراد تاکید کرد.
رضوانی فر، هم‌چنین تکریم مراجعان را دستور کار همواره واحدهای سازمان تعریف کرد و نظارت پیوسته مدیران را بر انجام امور مراجعان همراه با تکریم و در اسرع وقت خواستار شد.
در این جلسه یکایک معاونان و مدیران حاضر ضمن شرح مختصر اقدامات انجام شده در طی یک سال گذشته به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت تسهیل و تسریع ارایه خدمات و تکریم مراجعان پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۱
232 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0