هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در دوره نهم به دعوت نامه شماره ۲۷۱۵/۱۴۰۲مورخ ۲۸/۵/۱۴۰۴ راس ساعت ۱۸ عصر تشکیل شد

کد خبر: 020621006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ شهریور ۰۲ - ۷:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در دوره نهم به دعوت نامه شماره ۲۷۱۵/۱۴۰۲مورخ ۲۸/۵/۱۴۰۴ راس ساعت ۱۸ عصر تشکیل شد

هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
مصوبات هشتادوششمین جلسه هیئت مدیره سازمان۱۴۰۲
احتراما”، هشتاد و ششمین جلسه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دوره نهم به دعوت نامه شماره ۲۷۱۵/۱۴۰۲مورخ ۲۸/۵/۱۴۰۴ راس ساعت ۱۸ عصر با دستور کار ذیل در محل سازمان تشکیل شد و بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی و خیر مقدم دبیر سازمان به اعضای جلسه موارد ذیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛
۱- گزارش بازدید اعضای هیئت مدیره سازمان از نمایندگی های تابعه استان ارائه شد و مشکلات اجرایی و ساختاری آنان تشریح و مصوب شد.
۱-۱) اشکالات مشاهده شده در در نمایندگی به صورت مکتوب، از طرف ریاست محترم سازمان ابلاغ و تأکید گردد که در اسرع وقت نسبت به مرتفع نمودن اشکالات ذکر شده اقدام گردد.
۲-۱) مصوب شد، مسئول امور نمایندگی ها بر عملکرد شهرستان‌ها نظارت بیشتری بعمل آورد و به صورت دوره ای از نمایندگی های تابعه استان بازدید حضوری انجام داده و گزارش کتبی خود را به هیئت مدیره ارسال نماید.
۳-۱)مقرر شد، دوره های آموزشی مناسب جهت افزایش دانش و کیفیت عملکرد کارکنان م مسولان نمایندگی ها تشکیل شود.
۴-۱)مقرر شد، براساس یک تقویم مشخص برای کلیه کارکنان و عوامل نمایندگی ها جلسات و دوره های ضمن خدمت و توجیهی برگزار شود.
۵-۱)مقرر شد با تاکید بر مصوبات قبل کلیه قراردادهای طراحی و نظارت صرفا با حضور خود مهندس در یکی از دفاتر نمایندگی انجام گیرد.
۲- موضوع گزارش بازرسان محترم و رئیس محترم نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی راجع به بازدید از نمایندگی ها در جلسه مطرح و مصوب شد، بازرسان محترم و کریمی در جلسات آتی هیئت مدیره دعوت و نسبت به بررسی گزارش ارسالی اقدام لازم انجام گیرد.
۳-موضوع تعارض منافع مسئولین دفاتر نمایندگی در جلسه مطرح و مصوب شد جهت تعیین تکلیف موضوع به صورت مکتوب از اداره کل راه و شهرسازی استعلام گردد.
۴- پیشنهاد کریمی رئیس اداره نظام مهندسی با موضوع تشکیل مجمع عمومی در یکی از شهرهای دهدشت یا گچساران جلسه مطرح و با توجه به نبود امکانات و مساعد نبودن شرایط لجستیکی جهت برگزاری مجمع عمومی در شهرستان ها مخالفت به عمل آمد.
۵- بازنگری بند ۷ مصوبه هفتاد و هشتم با موضوع فروش خودروهای سازمان، در جلسه مطرح و با فروش ۳ دستگاه خودرو موافقت به عمل آمد.
۶- موضوع تشکیل کمیته نظارت شهرهای گچساران و دهدشت در جلسه مطرح و با توجه به پیشنهادهای ارسالی و لیست افراد متقاضی، در شهر گچساران آقایان ۱- یداله اصاغر ۲- اسماعیل محمدی ۳- سعید خدادادی ۴- مهران رضایی ۵- حسین فاطمی نژاد و در شهرستان کهگیلویه آقایان ۱- محمد حق طلب ۲- مصطفی آرام ۳- صدراله نیاپرست ۴- فرشاد براتی ۵- سید مجید ایمان پرور به عنوان اعضای کمیته نظارت شهرستان های مربوطه انتخاب شدند. قابل ذکر است کمیته نظارت شهرستان گچساران مسئولیت نظارت بر ساخت و ساز شهرستان گچساران، باشت و بهمئی و کمیته نظارت شهرستان کهگیلویه مسئولیت نظارت بر ساخت و ساز شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بخش های تابعه را بر عهده دارند و لازم است جهت انجام بازدید و نظارت بر ساخت و سازهای شهرهای تحت نظر، کمیته های فوق الذکر هماهنگی های لازم را قبـل از اعزام انجام و نتایج بازرسی های خود را کتبا ” به هیئت مدیره سازمان ارسال کنند. حق الزحمه کمیته های فوق الذکر همانند کمیته نظارت مرکز استان خواهد بود.
۷-موضوع بررسی عملکرد کارگروه ارجاع نظارت در جلسه مطرح و مقرر شد، گزارش عملکرد کمیته مذکور در جلسات آتی ارائه گردد.
– موضوع شروع عملیات ساختمانی زمین نمایندگی دهدشت در جلسه مطرح و مقرر گردید طراحی ساختمان نمایندگی فوق به صورت مسابقه بین معماران استان انجام گیرد و مقرر شد، دکتر اسکندری کلیه امور برگزاری این مسابقه را انجام دهد.
۹-درخواست فرهاد نظری با موضوع عضویت در گروه کنترل رشته برق سازمان در جلسه مطرح و با درخواست ایشان موافقت به عمل آمد.
۱۰-موضوع پرونده ساختمان جناب آقای افشار با توجه به نظریه هیئت کارشناسان رسمی ( هیئت ۵ نفره ) در جلسه مطرح و پس از بحث و بررسی راجع به نظرات هیئت های کارشناسی و رأی صادره علیه سازمان نظام مهندسی با انعقاد قرارداد با لطیفی وکیل دادگستری موافقت به عمل آمد.
۱۱- درخواست خرید اسکنر برای نمایندگی دهدشت در جلسه مطرح و با تقاضای مدیر محترم نمایندگی موافقت بعمل آمد.
۱۲-موضوع اخذ قرارداد جهت سرویس و نگهداری آسانسور سازمان در جلسه مطرح و با انعقاد قرارداد مطابق تعرفه اتحادیه مربوطه موافقت به عمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ شهریور ۰۲
234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0