تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات ریاست سازمان نظام مهندسی استان مازندران در دیدار با شهردار قائمشهر بیان داشت:

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سعی بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی به مردم دارد.

کد خبر: 970924005 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آذر ۹۷ - ۱۰:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران سعی بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی به مردم دارد.

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران بر  تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات مهندسی

 

حقیقی ادامه داد:

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران آمادگی دارد در حوزه شرح وظایفی که دارد و استفاده از ظرفیت علمی و فنی مهندسان، تعامل ملزم به ارتقا کیفیت ساخت و ساز داشته باشد.
بهمن معین پور شهردار قائمشهر: با هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران دیدار کرد.
حقیقی در این جلسه، گفت:

بخش زیادی از سیمای شهری و روند ساخت و ساز، متاثر از فعالیت شهرداری‌ ها است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به نقش به سزای شهرداری‌ ها در ساماندهی به ساخت و سازهای شهری، تصریح کرد: در این زمینه اقداماتی از سوی شهرداری‌ ها انجام شده و نیازمند فعالیت مستمر است.

حقیقی:

با اشاره به اقدامات شهردار قائمشهر در این زمینه، اظهار داشت:

سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران آمادگی دارد در حوزه شرح وظایفی که دارد و استفاده از ظرفیت علمی و فنی مهندسان، تعامل سازنده ای داشته باشد.

شهردار قائمشهر در این دیدار گفت: گسترش همکاری بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ ها به توسعه مدرن شهری منجر می‌ گردد.
معین پور به برنامه ریزی در جهت اجرایی شدن سامانه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) در شهرداری قائمشهر اشاره داشته و در راستای عملیاتی سازی آن ملزم تعامل طرفین است.

تسریع کار صدور خروجی در نظام مهندسی و صدور پروانه در شهرداریها از جمله مسائل عنوان شده در راستای گسترش همکاری‌ های بین بخشی و مورد تأکید طرفین بوده است.
نهادینه شدن خدمات مهندسی در تمام شهرها
همچنین اباذری و اعضای شورای شهر گلیا بندپی هم با هیات رئیسه سازمان دیدار و گفتگو کردند. در این جلسه، بر همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت‌های متعددی که شورا و نظام مهندسی در اختیار دارند تاکید شد.
در این دیدار توجه به ساختار اقتصادی و اجتماعی شهرها، در نظرگیری شرایط گوناگون در شهرهای مختلف و به کارگیری مشوقهایی جهت افزایش نفوذ خدمات مهندسی و گسترش آن در سطح شهر از مطالب مورد بحث اباذری و اعضای محترم شورای شهر بود.

تلاش سازمان نظام مهندسی مازندران بر تسریع، تسهیل و روان سازی ارائه خدمات

حقیقی:

نیز بر به کارگیری خدمات مهندسی در تمامی گروه های ساختمانی تاکید داشت و این امر را مشروط به واقعی سازی خدمات به تناسب شرایط اقتصادی و اجتماعی شهرها دانست و گفت: خصوصاً در این گونه شهرها، سازمان خواستار همکاری شهرداری و شورا با توجه به همکاریهای سازمان نظام مهندسی و مهندسان عضو سازمان در خدمت رسانی است.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خاطر نشان کرد:

سازمان حاضر به هرگونه همکاری و درنظرگیری شرایط ویژه در ظرفیتهای قانونی است تا در یک پروسه زمانی، استفاده از خدمات مهندسی در شهرها نهادینه گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی-اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۷
596 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0