تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز

تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز

تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز ، تا شهروندان در ساختمان ‌ها احساس امنیت بیشتری داشته باشد. برای صدور شناسنامه فنی ملکی نظارت دقیق می شود

کد خبر: 991209011 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اسفند ۹۹ - ۸:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز ، تا شهروندان در ساختمان ‌ها احساس امنیت بیشتری داشته باشد. برای صدور شناسنامه فنی ملکی نظارت دقیق می شود

تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز

تلاش سازمان نظام‌مهندسی ساختمان نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز
اعمال نظارت دقیق برای صدور شناسنامه فنی ملکی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به تاریخچه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان اشاره کرد و افزود: ضرورت خرید هر کالایی دارا بودن استانداردهای لازم است و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، نسبت به استاندارد و کیفیت ساخت‌وساز تلاش می ‌کند تا شهروندان در ساختمان ‌ها احساس امنیت بیشتری داشته باشد.
سید علیرضا میر جعفری با اشاره به شایعه زلزله تهران بیان کرد: قابل‌قبول نیست که شهروندان در این مواقع از منازل خود به خودروهایشان پناه ببرند و در تلاش هستیم ساختمانی احداث گردد تا در چنین شرایطی، به امنیت ساختمان‌ها اطمینان داشته باشد.
وی ساماندهی نماهای شهری را یکی از دغدغه های مهندسان معمار و شهروندان عنوان کرد و با اشاره به تعامل نظام‌مهندسی و شهرداری تهران در این مورد، اظهار امیدواری کرد، شاهد نتایج مثبتی باشیم.
وی در مورد خودباوری مهندسان نیز، به ساخت صحن حضرت زهرا (س)،در حرم امیرالمؤمنین علیه‌السلام، اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه را می‌توانیم نماد خودباوری مهندسان ایرانی بدانیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، هم‌چنین صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان را لازم و ضروری و هویت ساختمان عنوان کرد و گفت: تا زمانی که فرایند ساخت‌وساز براساس مقررات ملی ساختمان انجام گردد، شناسنامه فنی ملکی صادر نخواهد شد.
میرجعفریی ارائه نقشه ‌هایی چون ساخت را از دیگر ویژگی ‌های شناسنامه فنی ملکی ساختمان و تسهیل بهره‌برداران عنوان کرد.
حسن توکلی مسئول بسیج مهندسین تهران بزرگ نیز، هدف بسیج مهندسین را کارآمد سازی و توانمندسازی نظام‌مهندسی عنوان نمود و افزود: توسط کارگروه‌های تخصصی، کیفیت ساخت را ارزیابی می ‌کنیم.
وی به ضرورت ساخت‌وسازها توسط سازنده ذی‌صلاح اشاره کرد و افزود: شعار بسیج مهندسین، ساخت شهر ایمن و اسلامی است.
توکلی، ایمنی سازه و معماری اسلامی را مکمل یک دیگر عنوان کرد.
وی که برنامه‌ریزی گروه‌ های جهادی را یکی دیگر از اهداف بسیج مهندسین عنوان کرد و افزود: گروه جهادی در قالب کمک‌های معیشتی و بازسازی ساختمان‌ها فعالیت می ‌کند.
مسئول بسیج مهندسین تهران، با اشاره به اقدامات مهندسان ایرانی در دوره دفاع مقدس، گفت: در زمینهٔ های مهندسی جایگاه پایینی نداریم و تلاش می‌ کنیم با شفافیت بیشتر، شاهد اشتغال‌زایی و شکوفایی بیشتر مهندسان باشیم.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۹
608 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0