برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید

برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید

برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید ، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان، خبر عزل هیات مدیره این نهاد را تکذیب کرد

کد خبر: 020730001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۰۲ - ۷:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید ، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان، خبر عزل هیات مدیره این نهاد را تکذیب کرد

برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید

برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب گردید

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان، خبر عزل هیات مدیره این نهاد را تکذیب کرد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر عزل هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان، سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.
وی ضمن تکذیب این موضوع تصریح کرد: دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با مجمع عمومی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد که این مبحث مبنی بر ابطال انتخابات نیست.
وی گفت: شتابزدگی در تحلیل نامه وزارت راه و شهرسازی توسط برخی رسانه‌ها، اذهان عمومی خصوصاً جامعه مهندسی استان اصفهان را از باب انتشار مباحث کارشناسی نشده و خلاف واقع، خدشه‌دار کرده است.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: موضوع مطرح شده در نامه فوق، پیش از این به صورت ریزبینانه بررسی و برابر آئین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته بود همچنین تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: برابر ضوابط و قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مفاد قید شده در نامه مذکور مرتبط و متوجه مجمع عمومی بوده و اختیارات در این رابطه نیز برابر ضوابط با مجمع است.
محمودیه عنوان کرد: براین اساس قصوری متوجه اداره‌کل راه و شهرسازی نبوده و مراتب قانونی از سوی مجمع پی‌گیری و در رابطه با آن برابر ضوابط اقدام خواهد شد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۰۲
174 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0