قطعی بودن تصمیم گرفته شده در مورد وزیر راه و شهرسازی

قطعی بودن تصمیم گرفته شده در مورد “نظام مهندسی”

عباس آخوندی اظهار داشت: تصمیم ما در باره آن چه درباره نظام مهندسی ساختمان عنوان شده، قطعی است و اعمال خواهد شد.

کد خبر: 970325005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ خرداد ۹۷ - ۲:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عباس آخوندی اظهار داشت: تصمیم ما در باره آن چه درباره نظام مهندسی ساختمان عنوان شده، قطعی است و اعمال خواهد شد.

قطعی بودن تصمیم گرفته شده در مورد "نظام مهندسی"

قطعی بودن تصمیم گرفته شده در مورد “نظام مهندسی”

قطعی بودن تصمیم گرفته شده در مورد  “نظام مهندسی”

وزیر راه و شهرسازی در بازدید پروژه‌ های راه شرق استان در علی‌آباد کتول، گفت: مسیرها و جاده‌ های ترانزیتی استان گلستان در محور کمربندی علی‌آباد کتول و آزاد شهر به سمنان مورد بازدید قرار گرفت.
آخوندی ادامه داد: مشکل اصلی در بازدید از محور آزاد شهر به سمنان، عدم خاکریزهای مناسب در طول مسیر به دلیل عدم تملک اراضی کشاورزی از مردم بوده است.
وی افزود: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم اعتبار لازم برای اراضی موجود در این مسیر را تامین و مسیر کمربندی علی آباد کتول را تملک کنیم و این پروژه ‌ها هر چه سریع ‌تر به سرانجام برسد.

قطعی بودن تصمیم گرفته شده در مورد “نظام مهندسی”

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در مورد مسیر کمربندی علی‌آباد کتول مبنی بر ایجاد تقاطع غیر همسطح و امتداد آن به پل برای جلوگیری از تصادفات، مطالعات کارشناسی انجام خواهد شد و هر چه سریع ‌تر کار کارشناسی تسهیل می گردد.
وی هم چنین در مورد تصمیم گرفته شده در خصوص نظام مهندسی ساختمان و بیکار شدن کارمندان و مهندسان آن خاطر نشان کرد: تصمیم ما در باره آن چه در خصوص نظام مهندسی بیان شده، قطعی است و اعمال خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی بهمراه استاندار، نماینده مردم علی آباد کتول و رامیان و آزادشهر در مجلس، ازپروژه های شرق استان گلستان مانند محور آزادشهر به شاهرود و کمربندی علی‌آباد کتول بازدید کرد و روند پروژه‌ ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۷
948 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0