معیار اعتبارنامه صادره از سوی وزارتخانه است خطاب به بازرس نظام مهندسی تهران

معیار اعتبارنامه صادره از سوی وزارتخانه است

علی پورجوادی، رئیس اداره نظام مهندسی مقررات ملی ساختمان، در نامه ای خطاب به فرزاد لحمی، بازرس سازمان نظام مهندسی استان تهران، در مورد اعتبارنامه یکی از اعضا واکنش نشان داد.

کد خبر: 970216005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۷ - ۱۲:۰۳ ب.ظ

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس فرزاد لحمی

بازرس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

موضوع : انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران(۱۳۹۴)

معیار اعتبارنامه صادره از سوی وزارتخانه است

معیار اعتبارنامه صادره از سوی وزارتخانه است

معیار اعتبارنامه صادره از سوی  وزارتخانه است

سلام علیکم

بازگشت به نامه شماره ۲۴۱  – ل ۹۷ مورخ ۹۷/۰۲/۱۱ ثبت شده در دبیرخانه این اداره به شماه ۹۷/۵۷۵۹ و مو رخ ۹۷/۰۲/۱۵ در خصوص انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان موارد زیر را به آگاهی می رساند.

ا- با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و قبل  از صدور اعتبارنامه اعضای هیات مدیره استان توسط وزارت راه و شهرسازی مشخص شد پروانه اشتغال به کار مهندسی یکی از حائزین اکثریت آراء از منشا غیر قانئنی صادر شده و از ابتدا فاقد شرایط عضویت در هیات مدیره سازمان استان بوده است لذا آقای حمزه شکیب به عنوان عضو اصلی و آقای سعید غفرانی به عنوان عضو علی البدل به هیات مدیره سازمان استان راه یافتند و اعتبار نامه آنان صادر گردید.

۲- در سنوات اخیر، نه تنها آقای سعید غفرانی به عنوان عضو علی البدل در سایت سازمان استان معرفی شده بلکه در سررسیدهای چاپ شده سازمان استان نیز نام و عکس ایشان با همین سمت منتشر شده است و پیوسته برای جلسات هیات مدیره کتباً به عنوان عضو علی البدل دعوت می شده است. لذا لازم بود قبل از تحریر نامه حداقل به این موارد توجه نموده و سابقه امر را از استان جویا می شدید.

۳- در خاتمه متذکر می شود: اصولاً وظیفه بازرس سازمان استان، حصول اطمینان از اقدامات و عملکرد هیات مدیره در حدود قانون و آئین نامه اجرایی آن، نظارت بر عملکرد سازمان استان و حسن جریان امور در سازمان می باشد نه موضوع دیگری لذا توصیه می نماید تلاش خود را مصروف انجام صحیح و دقیق وظیفه خود نمائید.

معیار اعتبارنامه صادره از سوی وزارتخانه است

معیار اعتبارنامه صادره از سوی وزارتخانه است

علی پور جوادی

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی محاسبات عمران

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۷
1181 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0