حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد

حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد

حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد ، با الگو از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است

کد خبر: 000714001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۰۰ - ۷:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد ، با الگو از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد است

حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد

حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد عاملی جهت شکل‌دهی صندوق‌های متعدد
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان کرد:
صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، الگو در کشور
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد، بیان کرد: حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد سبب شده تا صندوق ‌های متعدد با الگو از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد در کشور شکل بگیرد.
محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد بعنوان یکی از سهام‌داران صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، اظهار داشت: حرکت درست و تکاملی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد باعث شده تا صندوق ‌های متعدد با الگو از صندوق استان یزد در کشور شکل بگیرد.
خلف باغی ادامه داد: افزایش سرمایه در این صندوق عملاً با جذب سرمایه‌گذاران و فناوران جدید صورت گرفته و آورده اعتمادی است که سرمایه گذار به صندوق پیدا کرده است.
وی در مورد تأثیرگذاری صندوق پژوهش و فناوری یزد در اکوسیستم فناوری، ادامه داد: یکی از مراکزی که در تمام جوامع در حال رشد به ویژه کشورهایی که سطح سواد دانشگاهی بالایی دارند نیاز است، صندوقهایی است که بتواند از ایده ها و فناوری حمایت و پشتیبانی کند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد اظهار داشت: یکی از انتظاراتی که از این صندوق داریم این است که بتواند برای طرحهایی که در شروع، خطرپذیری بالا دارند بیمه قرار دهد.
خلف باغی، در مورد آینده این صندوق اظهار داشت: عملاً صندوق پژوهش و فناوری استان یزد که محل استقرار آن نیز داخل پارک علم و فناوری یزد است، فرصت ویژه ای فراهم کرده و با توجه به تعداد زیاد شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری یزد، یک قطب فناوری در استان ایجاد شده است.
خلف باغی گفت: حضور افراد تحصیل کرده و متفکر در کنار هم، فرصتی برای رشد و بالندگی ایجاد کرده؛ هم‌چنان که در طی چند سال اخیر نیز پارک علم و فناوری یزد رشد خوبی داشته است.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد گفت: ما امیدواریم صندوق پژوهش و فناوری استان بویژه با مدیرعامل جوان و توانمندی که دارد بتواند بعنوان نخستین صندوق کشور با حجم فعالیت بالا، طیف وسیعی از فناوران و ایده پردازان را پوشش دهد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مهر ۰۰
1304 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0