توقف احداث صد برج در تهران "پول زور" کار دست پیمان کار مسکن مهر داد/عمران پردیس شکایت کرد

“پول زور” کار دست پیمان کار مسکن مهر داد/عمران پردیس شکایت کرد

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس از تنظیم دادخواست علیه پیمان کار گازرسانی مسکن مهر در دادستانی این شهر خبر داد و بیان کرد:‌ در صورت تکرار تخلف پیمان کار در مورد گرفتن مبالغ اضافه از متقاضیان، سازمان نظام مهندسی گرید پیمان کار را لغو خواهد کرد.

کد خبر: 960324008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ - ۱۲:۲۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مسکن مهر پردیس برای بار سوم افتتاح نگشت عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس از تنظیم دادخواست علیه پیمان کار گازرسانی مسکن مهر در دادستانی این شهر خبر داد و بیان کرد:‌ در صورت تکرار تخلف پیمان کار در مورد گرفتن مبالغ اضافه از متقاضیان، سازمان نظام مهندسی تهران گرید پیمان کار را لغو خواهد کرد.پول زور کار دست پیمان کار مسکن مهر داد

 

پول زور کار دست پیمان کار مسکن مهر داد

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

پول زور کار دست پیمان کار مسکن مهر داد

رضا بابازاده در پاسخ به این سوال که شرکت عمران پردیس چه اقدامی برای جلوگیری ازگرفتن مبالغ غیرقانونی از متقاضیان مسکن مهر گفت: مراجعانی از متقاضیان مسکن مهر بشرکت عمران داشتیم که نسبت به پرداخت  مبالغی خارج از چارچوب برای گرفتن تاییدیه گاز اعتراض داشتند.

بابا زاده با اشاره به اینکه یکی از پیمان کاران کوزو  بدلیل آنکه گرید نظام مهندسی دارد نسبت بصدور برخی تاییدیه ها اقدام میکرد، یادآور شد:‌ طبق قانون از  محل آورده متقاضیان رقمی حدود چهل و پنج هزار تومان را برای گاز به پیمان کاران پرداخت کرده‌ایم، این در حالی بود که متقاضیان میگفتند که مبالغی بین صد تا صدوسی هزار تومان بغیر از چهل و پنج هزار تومان مذکور برای صدور تاییدیه گاز دریافت شده است.

او با تاکید بر اینکه طبق قانون هیچ پیمان کاری حق ندارد یک ریال اضافه از مردم دریافت کند،ادامه داد:‌ برای رسیدگی به این موضوع جلسه‌ای با  رییس نظام مهندسی شهرستان  پردیس برگزار گردید و نتیجه آن شد که هیچ کدام از متقاضیان نباید خارج از چارچوب قانونی مبلغی پرداخت کنند.

وی با اعلام اینکه با پیمان کار طرف قرارداد شرکت کوزو اتمام حجت کرده‌ایم،افزود:‌ شرکت عمران دادخواستی علیه پیمان کار متخلف در دادستانی شهرستان پردیس تنظیم کرده است، ضمن آنکه به مسئولین شرکت کوزو نیز اعلام کرده‌ایم با تخلفات پیمان کار برخورد کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس عنوان کرد: رییس نظام مهندسی شهرستان پردیس تاکید کرده در صورت مشاهده هر موردی در رابطه با طلب پول از متقاضیان خارج از چارچوب، ظرف ۲۴ ساعت گرید پیمانکاران متخلف را لغو خواهد کرد.

منبع: تسنیم

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۶
1086 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0