جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه‌ای ویژه اجلاس ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مطرح کرد:

احداث مجموعه ورزشی نظام مهندسی قم با رویکرد ورزش حرفه ‌ای و همگانی

امین مقومی در بازدید معاونت عمرانی استاندار قم، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل ورزش و جوانان قم از مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: این مجموعه دارای زمینی به مساحت سی و دو هزار و هشتصد و هفده متر مربع واقع در منطقه پردیسان قم است که با رویکرد ورزش ‌های حرفه‌ ای، همگانی و خانواده محور طراحی گردیده است.

کد خبر: 961029003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ دی ۹۶ - ۳:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،امین مقومی در بازدید معاونت عمرانی استاندار قم، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل ورزش و جوانان قم از مجموعه فرهنگی ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد: این مجموعه دارای زمینی به مساحت سی و دو هزار و هشتصد و هفده متر مربع واقع در منطقه پردیسان قم است که با رویکرد ورزش ‌های حرفه‌ ای، همگانی و خانواده محور طراحی گردیده است.احداث مجموعه ورزشی نظام مهندسی قم با رویکرد ورزش حرفه ‌ای

احداث مجموعه ورزشی نظام مهندسی قم با رویکرد ورزش حرفه ‌ای

احداث مجموعه ورزشی نظام مهندسی قم با رویکرد ورزش حرفه ‌ای

احداث مجموعه ورزشی نظام مهندسی قم با رویکرد  ورزش حرفه ‌ای و همگانی

مقومی با اشاره به ورزش ‌های پیش بینی شده در این مجموعه ورزشی گفت: در طرح این مجموعه، فضا هایی از قبیل سالن چند منظوره ورزشی با زیربنای چها هزار و صد و شانزده متر مربع، سالن ورزش‌ های رزمی با زیربنای هشتصد و هشتاد و چهار متر مربع و سالن فرهنگی ورزشی کودکان با زیربنای هزار و هشتصد مترمربع لحاظ شده است.
وی افزود: این مجموعه ورزشی علاوه بر فضاهای مستقل؛ دارای فضاهای روباز ورزشی از قبیل زمین تنیس خاکی به مساحت هشتصد و هشت متر مربع، زمین چمن مصنوعی به مساحت هزار و دویست و پنجاه متر مربع، پیست اسکیت به مساحت ششصد و سی و شش مترمربع و مجموعه مینی گلف به مساحت نهصد و هفتاد متر مربع می ‌باشد.

ریاست سازمان نطام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: جهت رفاه حال استفاده کنندگان در این مجموعه یک واحد رستوران به مساحت دویست متر مربع و یک واحد کافی شاپ به مساحت صد متر مربع دیده شده است و از دیگر ویژگی‌ های این مجموعه می ‌توان به پیست پیاده ‌روی به مساحت هزار و پانصد و بیست و شش متر مربع و پیست دوچرخه سواری به مساحت سع هزار و سیصد و شصت و پنج متر مربع و فضای سبز مجموعه به مساحت شش هزار و هشتصد و بیست مترمربع اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی استان قم در اسفندماه نود و پنج نسبت به برگزاری مناقصه عمومی جهت انتخاب پیمانکار احداث دیوار محوطه و زیر سازی محوطه مجموعه اقدام کرد که عملیات اجرایی آن توسط برنده مناقصه یعنی شرکت صادق بشیر در اواخر اسفند نود و پنج شروع و در تاریخ هفدهم دی‌ماه امسال  تحویل موقت پیمان شامل احداث دیوار محوطه، احداث سردر و زیرسازی محوطه انجام شد.
مقومی اظهار کرد: ساخت عملیات سازه سالن چند منظوره ورزشی نیز از اوایل فروردین‌ماه نود و شش توسط شرکت طرح و ساخت نیماد که برنده مناقصه برگزارشده در اسفند نود و پنج بود، آغاز و عملیات اجرایی آن بهمراه ساخت سازه سکوها در پیشرفت فیزیکی نود درصد قرار دارد.
مقومی گفت: تحویل موقت سازه سالن چند منظوره و سکوهای آن در اواخر دی ‌ماه امسال  صورت گرفت و هم اکنون مناقصه پروژه تکمیل عملیات معماری و تأسیسات سالن چند منظوره ورزشی در حال برگزاری می ‌باشد.

احداث مجموعه ورزشی نظام مهندسی قم با رویکرد ورزش حرفه ‌ای


تأکید بر تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام با کمک بخش خصوصی
معاونت امور عمرانی استاندار قم نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی مطلوب این مجموعه ورزشی گفت: جای خوشحالی است که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در عرصه ساخت مجموعه ورزشی وارد میدان شده و تا به حال نیز با برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته پیشرفت فیزیکی خوبی را شاهد هستیم که امیدوار هستیم این مسیر تا پایانکار ادامه یابد.
محسن بهشتی گفت: این مجموعه ورزشی می‌ تواند نیازهای ورزشی مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را که بالغ بر پنج هزار نفر هستند، پاسخ دهد و از طرفی نیز اهالی منطقه پردیسان می‌ توانند از ظرفیت ‌های خوب این مجموعه فرهنگی ورزشی استفاده کنند.
بهشتی ادامه داد: سیاست دولت در پروژه‌ های اینگونه واگذاری به بخش خصوصی است و امروز نیز یکی از اولویت ‌های استان، تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام با استفاده از ظرفیت ‌های بخش خصوصی است که امیدوا هستیم با تکمیل شدن این مجموعه ورزشی از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان قم، سرانه فضاهای ورزشی در استان نیز افزایش یابد.
وی، از مدیران کل دستگاه‌ های مرتبط از جمله اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل ورزش و جوانان که در این بازدید حاضر بودند خواست تا همکاری و مساعدت لازم را با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در راستای تکمیل نمودن هر چه زودتر این پروژه بزرگ ورزشی داشته باشند.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۶
871 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0