نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است ، آشنایی با توان شرکت های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است

نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است

نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است ، آشنایی با توان شرکت های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است

کد خبر: 020403013 تاریخ انتشار: شنبه ۳ تیر ۰۲ - ۱۲:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است ، آشنایی با توان شرکت های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است

نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است

نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است ، آشنایی با توان شرکت های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان ظرفیتی برای ارتقا دانش بهره برداران است
قاسمی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت: رویدادهایی نظیر نمایشگاه صنعت ساختمان منجر به ارتقا دانش بهره برداران و ترغیب صاحبان صنایع به تولید مصالح استاندارد می شود.
دانیال قاسمی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه یکی از اهداف بازاریابی تلقی می گردد، گفت: آشنایی با توان شرکت های سازنده و تولیدکننده مصالح صنعت ساختمان یکی از مهمترین مزایای برگزاری نمایشگاه است.
وی، میزان تاثیر صنعت ساختمان در اقتصاد کلان کشور را بی بدیل دانست و افزود: پیشرفت صنعت ساختمان سبب ایجاد شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در بخش ساختمان و بخش های وابسطه آن می شود.
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد بمنظور افزایش عمر مفید سازه، از رسالت های مهم سازمان نظام مهندسی ساختمان به شمار می رود.
قاسمی ادامه داد: برپایی چنین نمایشگاه هایی سبب تشویق و ترغیب صاحبان صنایع به تولید مصالح استاندارد و ارتقا دانش بهره برداران نسبت به آسیب های ناشی از به کارگیری مصالح غیراستاندارد در ساختمان می شود.
وی افزود: چنین رویدادهایی به افزایش آگاهی مردم، ارتقا کیفیت ساختمان و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملی نیز خواهد شد.
قاسمی در پایان گفت: از آنجایی که اهداف اصلی هر نمایشگاه ترویج شیوه های مدرن، معرفی تکنولوژی و فرهنگ سازی است امیدواریم خروجی این نمایشگاه افزایش راندمان انرژی و مصرف بهینه از این نعمت خدادادی شود.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۰۲
134 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0