انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند ، ۴ شنبه هشتم شهریور 1402 در همین زمینه میان این دو مجموعه صورت گرفت

کد خبر: 020609011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ شهریور ۰۲ - ۱۰:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند ، ۴ شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲ در همین زمینه میان این دو مجموعه صورت گرفت

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی میان سازمان و گروه صنایع گیتی پسند
در راستای افزایش همکاری‌های آموزشی میان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و گروه صنایع گیتی پسند، ۴ شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲ تفاهم نامه‌ای در همین زمینه میان این دو مجموعه امضاء شد.
در این جلسه آرش بخشی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با تاکید بر افزایش تعاملات میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و صنایع مرتبط با صنعت ساختمان، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان، آموزش نیروهای تازه وارد به عرصه مهندسی را وظیفه خود می‌داند و در این مسیر بدون توجه به سودآوری و معرفی برندها به ایفای نقش خود خواهد پرداخت.
بخشی گفت: همکاری‌های آموزشی میان سازمان و صنایع، باعث می‌شود تا مهندس ما با صنعت، روند تولید و کیفیت محصولات آشنا گردد که همگی این مباحث در نهایت باعث بهبود روند ساخت و ساز و افزایش کیفیت ساختمان می‌شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ادامه داد: در صورتی که این آموزش‌ها انجام نگردد، مهندسان تازه وارد به عرصه مهندسی با آزمون و خطا آموزش می‌بینند که این امر پسندیده نیست.
محسن فضیله عضو هیات مدیره سازمان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتباط با صنایع مرتبط با عرصه ساخت و ساز، گفت: موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه یکی از مباحثی است که اکثرا در مجامع علمی مطرح می‌شود، اما لازم است تا ارتباط صنعت و سازمان نیز به روزرسانی گردد.
در ادامه، امیر حسین جنتی رئیس هیات مدیره گروه صنایع گیتی پسند، با اشاره به اهمیت صنعت تاسیسات گفت: اصفهان قطب تولید تاسیسات ساختمانی در کشور است و حدود هشتاد درصد لوله و اتصالات و ۶۵ درصد صنعت تاسیسات در اصفهان مشغول به فعالیت هستند.
جنتی، ضمن تاکید بر همکاری صنایع در مورد آموزش‌های لازم به جامعه مهندسی، ادامه داد: مجموعه گیتی پسند آمادگی خود را در این زمینه اعلام می‌کند و در این راستا سالانه حدود هفت هزار بازدید از مجموعه ما صورت می‌گیرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ شهریور ۰۲
206 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0