برگزاری انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان

شرکت دو هزار و چهارصد و هجده نفر در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گلستان

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بیان کرد: 2 هزار و چهارصد و هجده نفر ازاعضای سازمان واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات این سازمان در روز جمعه بیست و دوم تیرماه هستند.

کد خبر: 970420017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ - ۴:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بیان کرد: ۲ هزار و چهارصد و هجده نفر ازاعضای سازمان واجد شرایط شرکت در پنجمین دوره انتخابات این سازمان در روز جمعه بیست و دوم تیرماه هستند.

شرکت دو هزار و چهارصد و هجده نفر در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان

شرکت دو هزار و چهارصد و هجده نفر در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان

دو هزار و چهارصد و هجده نفر در انتخابات نظام  مهندسی کشاورزی استان گلستان شرکت میکنند

حسین عابدی عنوان کرد: این انتخابات از ساعت نه صبح تا شانزده عصرجمعه در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار میگردد و واجدین شرایط با در دست داشتن کارت ملی و کارت عضویت سازمان میتوانند رای دهند.
عابدی ادامه داد: در این انتخابات چهل و پنج نفر نامزد شدند که ۸ نفر انصراف داده اند.
انتخابات پنجمین دوره سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در استان گلستان قرار بود اول تیرماه برگزار گردد که به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای واجد شرایط به بیست ودوم تیر امسال موکول گردید.
در این انتخابات ۷ نفر با رای اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بمدت ۴ سال انتخاب میشوند و علاوه بر این ۲ نفر توسط جهاد کشاورزی، ۱ نفر توسط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی و ۱ نفر توسط حفاظت محیط زیست برای عضویت در هیات مدیره معرفی می گردد.

شرکت دو هزار و چهارصد و هجده نفر در انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان

براساس گزارش نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، ۸ هزار و ششصد نفر دانش آموخته در بیست و دو رشته بخش کشاورزی عضو این سازمان هستند که پنجاه درصد از این اعضاء را بانوان تشکیل میدهند.
استان گلستان واقع در شمال کشور دارای ۱ میلیون و هشتصد و شصت و نه هزار نفر جمعیت است که اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی و دامپروری است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی  pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ تیر ۹۷
980 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0