آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر

آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر

آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر ، است. نتیجه انتخاب افراد بر مبنای ژن خوب یا روابط فامیلی، "فساد" است

کد خبر: 000725009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مهر ۰۰ - ۷:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر ، است. نتیجه انتخاب افراد بر مبنای ژن خوب یا روابط فامیلی، “فساد” است

آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر

آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی عاملی جهت اتفاقات موثر
طرح چند پرسش از شهردار تهران در مورد انتصابات/ نتیجه انتخاب افراد بر مبنای ژن خوب یا روابط فامیلی، “فساد” است
مهدی پیرهادی، با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران بیان کرد: با آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی شاهد اتفاقات موثری در شهر خواهیم بود.
عضو شورای شهر تهران بیان داشت؛ این حق مردم است که با آن‌ ها شفاف برخورد گردد، بار شهر تهران بار سنگینی است و باید با هماهنگی همکاری و همدلی برداشته شود.
علیرضا نادعلی نیز در تذکر خود به آذین بندی سطح شهر اشاره کرد و افزود: همان‌طور که می ‌دانیم در دوماه محرم و صفر مردم تهران همچون مردم سایر اقصی نقاط کشور به سنت همیشگی ایران اسلامی در چند صد سال گذشته به عزاداری پرداختند و شهر‌ها را سیاهپوش کردند.
نادعلی افزود: در تهران نیز عزاداری اهل بیت بصورت خود جوش اتفاق افتاده و معتقدم امسال مدیریت شهری نیز همراهی خوبی انجام داد.
مهدی پیرهادی، با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران افزود: با آمدن نیرو‌های اصلح در هیات مدیره نظام مهندسی شاهد اتفاقات موثری در شهر خواهیم بود.
پیرهادی افزود: دیروز بازدیدی از اطراف بیمارستان امام خمینی داشتم و شاهد بودیم همراهان بیماران در اطراف بیمارستان چادر زدند و شرایط بسیار سختی را می‌گذراندند. برخی با همسر و فرزندان خود در این فضا ساکن شدند و شرایط سختی داشتند.
وی ادامه داد: شهردار منطقه قول داد، ساختمانی را برای اسکان این عزیزان در نظر بگیرد، اما در سایر بیمارستان ‌ها هم ممکن است شاهد این اتفاقات باشیم و این تنها تکلیف شهرداری نیست و سایر دستگاه‌ها نیز اعلام آمادگی کرده و به این مسأله ورود کنند و نبینیم در هفته‌ های آتی که شاهد بارندگی بیشتر هستیم کسانی که از شهرستان به تهران مراجعه می ‌کنند دچار آسیب گردند.
جعفربندی شربیانی در تذکر خود به انتصابات در شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: با توجه به مصاحبه آقای سروری در ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ همگان بدانند ما مدل سهم خواهی را برنمی‌تابیم. لیست تهران برای شورای ششم نشان داد جریان انقلاب طبق شایسته سالاری انجام می ‌گردد.
وی با عنوان اینکه مردم شهرتهران و تمام کسانی که به ما رای دادند طبق همین چارچوب و معیار‌ها یعنی شایسته سالاری، تخصص و نه سهم خواهی بوده است، ادامه داد: ما برای رسیدن به این اهداف و قرار گرفتن دراین چارچوب کمیته‌ای تشکیل دادیم برای ارزیابی کاندیدا‌های نیروی انقلاب که صاحب نظر شهری بی‌طرف بودند.
شربیانی خطاب به زاکانی بیان کرد: حال انتظار می ‌رود که شخص آقای زاکانی که بعنوان شهردار خادم مردم تهران هستند از این مدل کاری و چارچوب اصلی ما که خود براساس آن انتخاب شدند پیروی کنند و شاخص ‌ها و معیار‌های انتخاب خود را اعلام کنند تا بر همه روشن شود همکاران ایشان چطور و با چه ارزیابی‌ ها و شاخص ‌هایی انتخاب شده اند؟
وی با عنوان اینکه مدل انتخاب شورای پنجم که مردم از آن خسته و روی گردان شدند نقطه مقابل روند طی شده شورای ششم بوده است، افزود: افراد طبق ژن خوب یا روابط فامیلی یا صرفا به علت پیروزی حزبشان انتخاب شدند که حاصل این شکل کار ناکارآمدی و رانت و فساد بوده است.
شربیانی گفت: نکاتی که می گوید از باب وظیفه نظارت است و نه دخالت در کار شهرداری. ما باید به شعار‌ها و وعده هایمان وفادار باشیم. ما باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان عمل کنیم یعنی تخصص گرایی، جوان گرایی و فساد ستیزی را ملاک قرار دهیم.
وی سپس پنج سوال از شهردار تهران مطرح کرد و ادامه داد: با توجه به توضیحات ارائه شده اینجانب از شخص آقای زاکانی شهردار منتخب تهران پنج سوال دارم: اول، شاخص ‌ها و معیار‌های انتخاب مدیران و معاونان به افکار عمومی ارائه گردد. دوم، اسامی و رزومه تیم ارزیاب به اصحاب رسانه و افکار عمومی ارائه گردد. سوم، مسیر ارسال رزومه افراد مشخص گردد؛ آیا همه فرصت برابر برای ارسال رزومه داشته‌اند؟
شربیانی گفت: چهارم، چه تعداد رزومه ارسال شده است و چگونه مورد بررسی قرار گرفته استو پنجم، کانون ارزیابی افراد به چه صورت عمل کرده است و آیا این فرآیند محتوایی بوده است؟
وی افزود: این حق مردم است که با آن ‌ها شفاف برخورد شود بار شهر تهران بار سنگینی است و باید با هماهنگی همکاری و همدلی برداشته شود.
منبع: روز نو

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۰۰
830 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0