از کار افتادن ماشین تخریب وزیر اسبق راه وشهرسازی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

از کار افتادن ماشین تخریب وزیر اسبق راه وشهرسازی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ابراز خرسندی از توقف ماشین تخریب آخوندی علیه سازمان‌ های نظام مهندسی، بیان کرد:‌ روند واقعی اصلاحات این سازمان که طی ۱.۵ سال گذشته متوقف گردیده بود مجددا شروع شده است.

کد خبر: 970907003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ - ۱۰:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با ابراز خرسندی از توقف ماشین تخریب آخوندی علیه سازمان‌ های نظام مهندسی، بیان کرد:‌ روند واقعی اصلاحات این سازمان که طی ۱.۵ سال گذشته متوقف گردیده بود مجددا شروع شده است.

از کار افتادن ماشین تخریب وزیر اسبق راه وشهرسازی

از کار افتادن ماشین تخریب وزیر اسبق راه وشهرسازی

ماشین تخریب وزیر اسبق راه وشهرسازی  از کار افتاد

فرج‌الله رجبی:

با یادآوری این ‌که اقدامات آخوندی، سبب توقف اصلاحات در سازمان نظام مهندسی ساختمان شد، ادامه داد:‌ سال نود و پنج با شعار اصلاح نظام مهندسی ساختمان آمدیم و بدنبال ارتقای خدمات به نفع مردم بودیم.
رجبی تصریح کرد: ولی به علت اقدامات آخوندی ۱٫۵ سال فرصت برای این کار را از دست دادیم، اظهار داشت: برخی دوستان گذشته وزارت راه و شهرسازی فکر می ‌کنند در بحث نظام مهندسی دعوای شخصی در بین بوده؛ این در حالیست که اهمیت آدم ‌ها در این ماجرا کم و رفتارها و برنامه‌ها مهم است. یک طرف این ماجرا می ‌خواست نشان دهد که مظهر اصلاحات و تحولات مثبت است این در حالی بوده که عکس آن را عمل می ‌کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود:

طی حدود هجده ماه سازمان نظام مهندسی ساختمان بنا به عللی که برای ما روشن شده است برای ساقط شدن به بی راهه رفت.
رجبی با عنوان این ‌که ماشین تخریب آخوندی علیه نظام مهندسی از کار افتاد و این خیلی مهم بود، اظهار داشت:‌ مجموعه‌ رفتارهای گذشته روند اصلاحات مورد نظر ما در نظام مهندسی را متوقف کرد و این سازمان را درگیر تنش ‌هایی کرد که حاصلی برای هیچ کس نداشت.

از کار افتادن ماشین تخریب وزیر اسبق راه وشهرسازی

وی با انتقاد از برخی که تلاش می ‌کردند اختلاف با وزیر سابق راه و شهرسازی را یک اختلاف شخصی معرفی کنند، افزود: خوشبختانه وزیر فعلی راه و شهرسازی تعامل بسیار سازنده‌ای در راستای اصلاح نظام مهندسی ساختمان دارد.
رجبی خاطر نشان کرد: در سازمان نظام مهندسی بدنبال شفافیت مالی و ارتقای خدمات به نفع مردم هستیم و با جدیت تمام اصلاحات را اجرایی می ‌کنیم.

منبع : افکار نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۷
1191 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0