انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست

انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست

انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست ، سیصدو دوازدهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی، با حضور روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در هتل پردیسان مشهد برگزار گردید

کد خبر: 020730017 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۰۲ - ۸:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست ، سیصدو دوازدهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی، با حضور روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در هتل پردیسان مشهد برگزار گردید

انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست

انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بیان کرد:
انسجام و وحدت هیات مدیره، رمز موفقیت نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی‌ست
سیصدو دوازدهمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی، با حضور روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در هتل پردیسان مشهد برگزار گردید.
حسین بشیر، ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی بیان کرد: یکی از علل موفقیت نظام مهندسی خراسان رضوی، انسجام و وحدت بین اعضای هیات مدیره است، به گونه‌ای که اکثر مصوبات ما با ۱۵ رای و اجماع اعضا به تصویب رسیده است.
بشیر افزود: کارهای بزرگی در نظام مهندسی خراسان رضوی انجام شده و تعامل خوبی نیز با ارگان‌های مختلف اعم از استانداری و همین‌طور اداره کل راه و شهرسازی داشته‌ایم.
وی در مورد تعرفه های خدمات مهندسی نیز بیان کرد: تعرفه‌ی این خدمات در سال ۱۴۰۰، همان تعرفه‌ی سال ۹۹ بوده که این تعرفه نیز از سال ۹۸ بدون افزایش بوده است، در واقع تا آخر ۱۴۰۰ با تعرفه‌ی سال ۱۳۹۸ فعالیت کرده‌ایم و هیچگونه افزایشی نداشته‌ایم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در ادامه افزود: با تشکیل هیاتی چهار نفره مصوب شد، تعرفه‌ی خدمات مهندسی ۲۵ درصد افزایش یابد. همچنین در نیمه اول فروردین‌ماه تعرفه‌ی سال ۱۴۰۱ را تایید و آن را نیز افزایش دادیم.
وی با اشاره به تدوین و تصویب تعرفه‌ی جدید در اول هر سال، گفت: سعی کردیم این مسله را در بین مسئولین استان ‌به‌صورت روندی ثابت درآوریم و به سمت قانونمند کردن مسایل برویم.
بشیر در مورد مسائل پرسنل سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، عنوان کرد: فعالیت‌های خوبی را در سازمان داشته‌ایم که یکی از آن‌ها، تصویب طرح طبقه بندی مشاغل در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است. هم‌چنین شش همایش علمی در حوزه آموزشی در سطح ملی نیز برگزار کردیم.
بشیر ادامه داد: در گذشته چارت سازمان به شکل مدون وجود نداشت و توانستیم چارت سازمانی را بازنگری و تدوین کنیم. و به دلیل عدم برگزاری کمیته‌های تخصصی نیز، چیزی در حدود سیزده کمیسیون تخصصی را در نظام مهندسی ساختمان تشکیل دادیم و کمیسیون رفع اختلاف و مشاوره نیز فعال است.
وی با ابراز خرسندی از همکاری نزدیک سازمان و اداره کل راه وو شهرسازی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، گفت: مسائل رفاهی اعم از پرداخت وام‌های بدون بهره، ساخت سالن ورزشی و وجود مکان‌های اقامتی و تفریحی نیز از فعالیت‌های موثر سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی بوده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۰۲
224 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0