چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز

چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز

چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز ، است. بخش زیادی از ساخت و سازهای شهرستان بافق در شرکت های معدنی صورت می گیرد

کد خبر: 001115026 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ - ۱۱:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز ، است. بخش زیادی از ساخت و سازهای شهرستان بافق در شرکت های معدنی صورت می گیرد

چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز

چالش های صنعت ساختمان در شهرستان‌ ها نیازمند تصمیمات غیر متمرکز
چالشهای صنعت ساختمان در شهرستان‌ها نیازمند تصمیمات غیرمتمرکز است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه حل چالشهای صنعت ساختمان در شهرستانها نیازمند برنامه ریزی غیرمتمرکز است، بیان کرد: نمی توان با نسخه ای واحد مشکلات در شهرستانها را حل کرد و نیازمند برنامه های غیرمتمرکز هستیم.
«مجتبی فرهمند» در دیدار با «محمدعلی صمیمی» فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه وضعیت تخلفات ساخت و ساز در شهرستان بافق به نسبت شهرستانهای دیگر بحرانی نیست، بیان داشت: اولویت نظام مهندسی ساختمان شهرستان بافق علاوه بر ساخت و سازهای عادی، ورود جدی به پروژه های صنعتی است که امیدواریم با حمایت فرمانداری این مهم به سرانجام برسد.
فرهمند با بیان اینکه بخش زیادی از ساخت و سازهای شهرستان بافق در شرکت های معدنی صورت می گیرد، ادامه داد: براساس قانون و طبق ضوابطی که وجود دارد همه ساخت و سازها می بایست تحت نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار بگیرد.
وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی در شهرستان بافق گفت: خوشبختانه در این حوزه اقدامات و تعاملات خوبی بین شهرداری، نظام مهندسی و فرمانداری وجود دارد که آماده ایم اینگونه از همکاریها را گسترش دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان در حال توسعه و گسترش زیرساختهای خود در شهرستان بافق با خرید زمین، طراحی و ساخت دفتر نمایندگی است، گفت: برنامه ریزی انجام شده بگونه ای است که تعامل مردم و سازمان به نحو شایسته ای ارتقا یابد.
فرهمند با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و ترویجی در حوزه ساخت و ساز گفت: برنامه ریزی مطلوبی در این حوزه صورت گرفته که برشهای شهرستانی این مهم نیز در حال گرداوری است و به زودی عملیاتی می گردد.
فرهمند با اشاره به بحث آموزش مهندسین در شهرستان بافق ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان بافق در حوزه مهندسی، شایسته است که مهندسین بیشتری دارای پروانه اشتغال باشند که لازمه این امر آموزشهای تخصصی در حوزه صنعت ساختمان است.
وی با اشاره به اینکه حل مشکلات صنعت ساختمان در شهرستانها نیازمند برنامه ریزی غیرمتمرکز است، بیام کرد: این‌گونه نیست که بشود با نسخه ای واحد مشکلات شهرستانها را حل کرد، بنابراین باید بگونه ای عمل کرد که مشکلات شناسایی و برای حل آنها بصورت ویژه برنامه ریزی کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۰
310 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0