مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، برگزار گردید. جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان در پویش استانی این روز شرکت کردند

کد خبر: 020918016 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۰۲ - ۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، برگزار گردید. جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان در پویش استانی این روز شرکت کردند

مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مراسم گرامی‌داشت روز جهانی معلولین در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید

جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان در پویش استانی این روز شرکت کردند

هم‌زمان با فرارسیدن ۱۲ آذر ماه روز جهانی معلولین، در مراسمی، ضمن تقدیر از مهندسان و پرسنل توان یاب سازمان جمعی از اعضای هیات مدیره در پویش استانی این روز شرکت کردند.

در این مراسم که در محل سالن جلسات هیات مدیره و با حضور جمعی از مهندسان و پرسنل توان یاب و رییس و برخی از اعضای هیات مدیره سازمان برگزار گردید، در ابتدا مهدی اسماعیلی ریاست سازمان که به احترام میهمانان با ویلچر در مراسم حضور پیدا کرده بود، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندسان و پرسنل توان خواه، ابراز امیدواری کرد تا ضوابط مناسب سازی و دسترس پذیری در تمامی مراکز سازمان به خوبی مد نظر قرار گیرد.

هم‌چنین، کیانی عضو هیات مدیره و نماینده سازمان در کمیسیون مناسب سازی شهر کرج با ارایه گزارشی از برنامه ها و اقدامات این کمیسیون، بر جدیت اعضای این کمیسیون و دستگاه‌های مسوول بر ایجاد تغییرات در فضاهای عمومی شهر و دسترس پذیرتر شدن شهر برای همه شهروندان تاکید کرد.

هم‌چنین در این مراسم، میهمانان به بیان نقطه نظرات، مشکلات و دغدغه های شان، خواستار اصلاح دسترسی های ضروری برای تردد و فعالیت هایشان در سطح سازمان شدند که با دستور ریاست سازمان مقرر گردید همه موارد مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

در خاتمه مراسم، هیات مدیره  با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از میهمانان تجلیل کردند. 

در ادامه آیین های این روز تعدادی از اعضای هیات مدیره با نشستن بر روی ویلچر و تلاش برای ورود به ساختمان مرکزی سازمان ضمن پاس‌داشت این روز و شرکت در پویش استانی، به مشکلات عزیزان معلول و توان یاب برای تردد اذعان داشتند. در ادامه با دستور ریاست سازمان علی‌رغم وجود رمپ های ورودی، اصلاح و بهبود ورودی های سازمان و پارکینگ ویژه معلولین در دستور کار قرار گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۰۲
260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0