نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند

نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند

نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند ، این موضوع یک کار جدید و نو برای استان در حوزه ساختمان سازی است که باید جدی گرفته شود

کد خبر: 001110002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ - ۹:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند ، این موضوع یک کار جدید و نو برای استان در حوزه ساختمان سازی است که باید جدی گرفته شود

نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند

نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:
نظام مهندسی، موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببیند
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند، بیان کرد: این موضوع یک کار جدید و نو برای استان در حوزه ساختمان سازی است که باید جدی گرفته شود.
جواد قناعت، شامگاه ۴ شنبه ششم بهمن در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با بیان اینکه قرار است در ۴ سال اول دولت سیزدهم چهل هزار مسکن در خراسان جنوبی ساخته شود، افزود: سالانه ده هزار واحد مسکونی در استان ساخته خواهد شد.
قناعت با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی فرصت مناسبی برای استفاده عمیق تر از توان تخصصی نظام مهندسی است، تصریح کرد: این کار می ‌تواند باعث پویایی بهتر نظام مهندسی شود.
وی با عنوان اینکه معاونت عمرانی استانداری نگاه حرفه ای به نظام مهندسی ساختمان دارد، گفت: صنعتی سازی مسکن یک کار نو و جدید برای خراسان جنوبی است که بهترین فرصت برای اجرا، همین طرح نهضت ملی مسکن است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان و معاونت عمرانی استانداری موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند، گفت: این موضوع یک کار جدید و نو برای استان در حوزه ساختمان سازی است که باید جدی گرفته شود.
قناعت ادامه داد: رابطه نظام مهندسی با معاونت عمرانی استانداری عمیق و وسیع است، که این رابطه در نهایت باعث استفاده از توان دو طرف برای پیشرفت استان خواهد شد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ بهمن ۰۰
275 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0