شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان ، در آزمون این دوره مجموعا 6 هزار و 256 نفر در استان خوزستان داوطلب شده‌اند که 18 درصد از داوطلبان خانم و 82 درصد آقا هستند

کد خبر: 020721002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ مهر ۰۲ - ۱۰:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان ، در آزمون این دوره مجموعا ۶ هزار و ۲۵۶ نفر در استان خوزستان داوطلب شده‌اند که ۱۸ درصد از داوطلبان خانم و ۸۲ درصد آقا هستند

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان

شروع آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار داوطلب در خوزستان
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت شش هزار و ۲۵۶ داوطلب در خوزستان هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
پیمان رحمتی، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز آزمون ورود به حرفه مهندسان با شرکت بیش از شش هزار داوطلب خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این آزمون صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه ۳ در صلاحیت های طراحی، نظارت و اجرا در رشته های مهندسی ساختمان است.
رحمتی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این آزمون امروز و فردا در رشته های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک، گود و پی و سازه، ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد: در آزمون این دوره مجموعا ۶ هزار و ۲۵۶ نفر در استان خوزستان داوطلب شده‌اند که ۱۸ درصد از داوطلبان خانم و ۸۲ درصد آقا هستند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و بعدازظهر در ۲ حوزه شهرستان اهواز (آموزشکده فنی حرفه‌ای چمران) و شهرستان دزفول (دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول) برگزار می‌گردد.
رحمتی گفت: شرکت کنندگان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به آدرس‌های inbr.ir مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.
وی عنوان کرد: نتایج آزمون نیز از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی و سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr.ir اطلاع ‌رسانی خواهد شد.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مهر ۰۲
2147 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0