ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

معماری استان گیلان از ساخت و ساز بومی دور شده است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بیان کرد: خبرنگاران همواره در ارتباطی 2 سویه و عمیق با اجتماع زندگی میکنند و نمایان گر فکر و فرهنگ آن جامعه هستند که توسعه و تحول در گرو تلاشهای شبانه روزی آنهاست.

کد خبر: 960517015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ - ۱۱:۳۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان بیان کرد: خبرنگاران همواره در ارتباطی ۲ سویه و عمیق با اجتماع زندگی میکنند و نمایان گر فکر و فرهنگ آن جامعه هستند که توسعه و تحول در گرو تلاشهای شبانه روزی آنهاست.معماری استان گیلان از ساخت و ساز بومی دور است

معماری استان گیلان از ساخت و ساز بومی دور است

معماری استان گیلان از ساخت و ساز بومی دور است

معماری استان گیلان از ساخت و ساز بومی دور است

مهندس عبدالرضا قاسمیان،‌ امروز بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار گفت:جامعه خبرنگاران و اصحاب رسانه با توانایی روشن گری خود میتوانند با هدایت افکار عمومی نقشی مهم در ایجاد ارتباط میان سازمانها و مردم ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند.
قاسمیان ادامه داد: همت صادقانه خبرنگاران در پوشش خبری فعالیتها و رویدادهای گوناگون،جهت بالا رفتن سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه مصداق بارز خدمت ارزشمند میباشد و همواره شایسته توجه و تقدیر است.
وی افزود:خبرنگاران همواره در ارتباطی ۲ سویه و عمیق با اجتماع زندگی میکنند و نمایانگر فکر و فرهنگ آن جامعه هستند که توسعه و تحول در گرو تلاشهای شبانه روزی آنهاست.


رئیس سازمان نظام مهندسی استان گیلان با اشاره به این که با تعامل با رسانه ها میتوانیم نکات کاربردی و ایمنی را به اطلاع مردم برسانیم،عنوان کرد:در سکونت گاههای غیر رسمی در حاشیه شهرها مشکل داریم که یقینا با اطلاع رسانی صحیح توسط اصحاب رسانه میتوانیم از بروز حوادث در حوزه ساختمانی پیش گیری کنیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان با اعلام این که استان گیلان از نظر استحکام ساختمانها جایگاه خوبی دارد،تصریح کرد: متاسفانه در گیلان از فرهنگ ساخت و ساز بومی دور شده ایم، ساختمانهای قدیمی ما علاوه بر معماریهای خیلی خوب، استحکام خوبی هم دارند.
قاسمیان خاطر نشان ساخت: فرهنگ سازی بسیار مهم است،اگر مردم اطلاعات و آگاهی کافی داشته باشند، قطعا ساختمانهای مستحکمی خواهیم داشت.
‌در خاتمه این دیدار قاسمیان، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان با اهدای هدایا از خبرنگاران قدردانی کرد.
منبع : ایسنا

 

کتاب آمادگی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۶
1588 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0