انتصاب نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به سرپرستی دانشگاه آزاد نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

انتصاب نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به سرپرستی دانشگاه آزاد

فلاح، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی میبد معرفی گردید.

کد خبر: 190701017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ - ۴:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،فلاح، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی میبد معرفی گردید.

انتصاب نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به سرپرستی دانشگاه آزاد

انتصاب نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به سرپرستی دانشگاه آزاد

انتصاب نایب رئیس اول سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان یزد به سرپرستی دانشگاه آزاد

در آیینی، با حضور فرماندارمیبد، ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان و جمعی از اساتید و مسئولین، احمدعلی فلاح بعنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد معرفی گردید.

فلاح در این آیین با عنوان این که دانشگاه آزاداسلامی میبد در حال حاضر فقط با ۱۰ درصد ظرفیت خود کار میکند؛ توسعه کمی و کیفی مدارس سماء، گسترش کانون زبان، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، ایجاد آزمایشگاه های بتن، سرامیک و خاک، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت، احیاء مرکز رشد و فناوری را از برنامه های آتی خود ذکر کرد و تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا افق ۱۴۰۰، دانشگاه آزاد میبد را از زیاندهی خارج میکنیم.

معصومه طباطبائی، ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان نیز در این آیین، عنوان کرد: پتانسیلی که دانشگاه آزاداسلامی میبد در زمینه فضا، نیروی انسانی و امکانات دارد میتواند موفق عمل کند و با انجام طرحهای متنوع به سمت ارتقاء جایگاه خود جلو رود.
حسین فلاح، فرماندارمیبد هم با قدردانی از خدمات حسین اعرافی در طول خدمت خود بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی میبد بعنوان اولین مرکز دانشگاهی میبد است و باید همه در کنار هم برای احیاء جایگاه این دانشگاه تلاش کنند.

انتصاب نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به سرپرستی دانشگاه آزاد

عضو هئیت علمی و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی میبد و نائب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از عناوینی است که فلاح در کارنامه بیست و شش سال کاری خود دارد.
در این آیین، سالاری رئیس، زحمتکش و جواهری و خانم چنگیزی از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ضمن حضور خود در آیین، انتخاب شایسته فلاح نائب رئیس اول سازمان را به این سمت صمیمانه تبریک گفتند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۸
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0