انتصاب سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان

انتصاب سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان

انتصاب سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان ، از طرف  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام شد

کد خبر: 020520008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ مرداد ۰۲ - ۱۱:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، انتصاب سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان ، از طرف  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام شد

انتصاب سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان

انتصاب سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان
با حکم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب گردید.
علی‌رضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی حکمی، سید حسین محمودیه را به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب کرد.
در متن این حکم ضمن اشاره به تعهد، تخصص و سوابق اجرایی سرپرست جدید اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان، بر تعامل مناسب با دستگاه‌های ذی‌ربط و سازمان نظام مهندسی استان در جهت ارتقای جایگاه مهندسی و ارتقاء کیفیت ساخت و ساز با حفظ نقش حاکمیتی دولت و رعایت حقوق مردم تاکید شده است.
در ادامه نیز به برنامه ریزی هدفمند و بهره گیری از توان کارکنان شاغل در اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله تاکید شده است.
بر این اساس مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور حمیدرضا فلاح معاون مسکن و ساختمان، محسن امینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس اداره حراست این اداره‌کل برگزار گردید.
در این مراسم، ضمن قدردانی از تلاش‌های “عمار شهیر” رئیس سابق و اهداء لوح تقدیر از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سید حسین محمودیه به عنوان سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان این اداره‌کل معرفی گردید.
ضمن عرض تبریک انتصاب جناب آقای سید حسین محمودیه، امیدوار هستیم در سایه الطاف ایزد منان و با استفاده از تجارب و توانمندی ایشان و همکاری هرچه بیشتر، گام‌های بلندی در راستای اعتلای مقررات ملی ساختمان و ارتقا کیفیت ساخت و ساز، برداشته شود، شایسته است از زحمات بی دریغ و تعهد ویژه جناب آقای عمار شهیر تشکر و قدردانی کرده، توفیق روزافزون ایشان را از درگاه پروردگار یکتا خواستاریم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مرداد ۰۲
195 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0