فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب و روی در زنجان ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان

فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب و روی در زنجان

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: در استان افراد و شرکت‌ هایی هستند که به‌ طور تخصصی در بخش تجارت شمش سرب و روی فعالیت می‌ کنند.

کد خبر: 960801009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۹۶ - ۹:۳۵ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  ریاست سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان بیان کرد: در استان افراد و شرکت‌ هایی هستند که به‌ طور تخصصی در بخش تجارت شمش سرب و روی فعالیت می‌ کنند.فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب و روی در زنجان

فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب و روی در زنجان

فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب و روی در زنجان

فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب  و روی در زنجان

«مهدی حمیدی»، با اشاره به صادرات انواع مواد معدنی از استان زنجان، گفت: در حال حاضر خام‌ فروشی مواد معدنی از استان زنجان وجود ندارد، چون بیش تر این مواد در استان فرآوری و سپس صادر می‌ شود، ولی ماده معدنی باریت که در استان استخراج می‌ شود، به علت این‌ که در چاه‌ های نفتی کاربرد دارد، بصورت خام مصرف صادر می‌ شود.
وی عنوان کرد: در استان زنجان همه مواد معدنی مورد ‌نیاز در زمینه ساخت کاشی و سرامیک وجود دارد، ولی به علت این‌ که واحدهای تولیدی این محصول در استان وجود ندارد، این مواد معدنی به دیگر استان‌ ها برای تولید کاشی و سرامیک به فروش می ‌رود.
حمیدی ادامه داد: از استان زنجان شمش سرب، شمش روی، سنگ ‌های ساختمانی از جمله گرانیت و تراورتن، به دیگر کشورها صادر می ‌شود و در حال حاضر در استان واحدهای سنگبری با تکنولوژی بالا مستقر هستند که به کشورهای اروپایی و کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس سنگ ‌های تزئینی ساختمانی در درجه‌ بندی و رنگ‌بندی‌ های متفاوت و متنوع صادر می‌ کنند.

فعالیت شرکت تخصصی صادرات شمش سرب و روی در زنجان


رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان، از تولید شمش مس در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر واحدهای پرعیارسازی منگنز که صادرات انجام می ‌دهند، وجود دارد و باید توجه داشت که مواد معدنی متفاوتی از استان زنجان صادر می ‌شود که سبب رونق تجارت و اشتغال استان می‌ شود و هرچه از معادن و فعالیت ‌های معدنی در استان حمایت بیش تری صورت بگیرد، تولید و صادرات مواد معدنی نیز از استان افزایش می ‌یابد.
وی، خاطر نشان کرد: در استان افراد و شرکت ‌هایی هستند که به ‌طور تخصصی در بخش تجارت شمش سرب و روی فعالیت می‌ کنند که با شرکت ‌های حمل و نقل و … ارتباط دارند، ولی در مورد صادرات سایر مواد معدنی هیچ شرکت تخصصی در استان وجود ندارد و اغلب تولید کنندگان فردی را برای صادرات محصول خود انتخاب می‌ کنند.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۶
1262 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
1 0