هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه دوم مهرماه نود و شش به ریاست مهندس قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید

کد خبر: 960712012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ مهر ۹۶ - ۱۲:۱۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ، هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه دوم مهرماه نود و شش به ریاست مهندس قنبری در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هشتاد و سومین جلسه رسمی  هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در این نشست که پس از تلاوت قرآن کریم با اعلام ریاست نشست رسمیت یافت، در نخستین بخش از نشست با توجه به عدم استقبال ناظران از قبول دستور نقشه‌ های با متراژ کم و نارضایتی مالکین از طولانی شدن روند انتخاب ناظر، هیات مدیره سازمان مصوب کرد از این پس انتخاب ناظر برای دستور نقشه ‌های زیر چهارصد متر مربع برای همه رشته‌ ها بصورت خارج از ارجاع انجام گید. با این توضیح که ارجحیت با مهندسان پایه سه می ‌باشد و در غیر اینصورت تأیید هیات رییسه برای استفاده از ناظران با پایه بالاتر الزامی می ‌باشد.
در ادامه پیشنهاد آقایان سهراب لو، صنوبر و سیروسی در مورد ارایه برگه ‌های تضمین کیفیت مجریان مطرح و با این پیشنهاد موافقت گردید.
هم چنین با توجه به مطالبات معوقه نظام مهندسی استان البرز از سازمان نظام مهندسی تهران، به هیات رییسه اختیار داده شد تا در این مورد با سازمان تهران مذاکره کنند.

هشتاد و سومین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

در این جلسه با توجه به توصیه های مشاور IT سازمان مصوب شد یک نیروی برنامه نویس جهت همکاری در واحد انفورماتیک از طریق درج آگهی در روزنامه ‌های کثیر الانتشار جذب گردد.
تغییر قرارداد پرسنل کنترل نظارت که مأموریت بازدید و کنترل نظارت را بعهده دارند از ساعتی و تمام وقت به پروژه ای، دیگر مصوبه این جلسه بود.
در مورد تغییر ساختمان‌ های دفاتر شهرهای اقماری اعم از تغییر ساختمان و تملک یا اجاره دفتر جدید نیز، هیات مدیره این اختیار را به هیات رییسه واگذار کرد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ جلد اول

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۶
1187 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0