هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، مورخ 1402/03/20 در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد

کد خبر: 020404012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ تیر ۰۲ - ۵:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد

هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
مصوبات هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان۱۴۰۲
مهار تورم رشد تولید
احتراما هفتادوهشتمین جلسه هیت مدیره سازمان مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ در دفتر ریاست سازمان تشکیل و موارد زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:
۱-موضوع تمدید و تعویض نظارت پروژه های ساختمانی در جلسه مطرح و کمیته ای شامل جهانبازی و خورشیدی و وحیدمهر تشکیل و مقرر شد، شرایط و ضوابط مربوطه توسط کمیته مذکور بررسی و سپس پیشنهادات خود را راجع به شیوه و گردش کار هر مورد آماده و جهت تصمیم گیری در جلسه هیئت مدیره مطرح کنند.
۲-موضوع واگذاری زمین به اعضا و کارکنان سازمان در جلسه مطرح و مقرر شد، وحیدمهر، جهانبازی، خورشیدی و موحدپور موضوع را پی‌گیری و گزارش بررسی خود را به صورت هفتگی به اطلاع هیئت مدیره برسانند.
۳-موضوع اخذ پروانه زمین واگذاری توسط اداره راه و شهرسازی به نمایندگی دهدشت در جلسه مطرح و به ریاست و خزانه دار سازمان تفویض اختیار شد تا اقدامات لازم جهت اخذ پروانه جدید و هم‌چنین فروش زمین قبلی نمایندگی دهدشت را انجام دهند. ضمنا قابل ذکر است که شیوه فروش زمین قبلی نمایندگی دهدشت از طریق انتشار آگهی مزایده یا ترک تشریفات با مصوبه هیئت مدیره توسط ریاست و خزانه دار سازمان انجام شود.
۴-درخواست مجتبی رمضانی مبنی بر تعیین تکلیف کنترل نقشه های تفکیک در جلسه مطرح وبا توجه به نظریه احمدی نماینده محترم گروه نقشه برداری مبنی بر انجام کنترل توسط اداره ثبت و اسناد و به منظور جلوگیری از دوباره کاری و تسهیل امور نیاز به کنترل مجدد نقشه های تفکیکی در سازمان تشخیص داده نشد.
۵-موضوع درخواست مهندسین صلاحیت دار شهرستان بهمئی مبنی بر تعیین تکلیف موضوع ساختمانهای مصالح بنائی که مالکین آنها قصد اضافه کردن طبقات بالاتر را دارند در جلسه مطرح و مقرر شد در صورت رعایت ضوابط فنی ساختمان‌های با مصالح بنایی مطابق مبحث هشتم مقررات ملی و آیین نامه ۲۸۰۰ کنترل و تایید مورد نظر توسط مهندسین محاسب و ناظر ملک بلامانع است. این مصوبه به صورت وحدت رویه برای موارد مشابه درسطح استان استج.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۰۲
189 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0