هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، در دوره نهم با دستورکار نحوه انتخاب داوران شیوه نامه ناظر جانشين برگزار گردید

کد خبر: 020527014 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ مرداد ۰۲ - ۱:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، در دوره نهم با دستورکار نحوه انتخاب داوران شیوه نامه ناظر جانشين برگزار گردید

هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
برگزاری هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان
هفتاد و یکمین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در دوره نهم با دستورکار نحوه انتخاب داوران شیوه نامه ناظر جانشين برگزار گردید.
طبق این مصوبه از این پس اختلاف مالکین و مهندسین در بخش نظارت به داوران متخصص این حوزه که از مهندسین رشته های هفت گانه هستند ارجاع خواهد شد.
در ادامه این جلسه حق الزحمه خدمات مهندسی در شهرستان ها بررسی و مقرر گردید، براساس تعرفه مرکز استان اجرایی گردد. طبق این مصوبه در صورتی که مالکین نسبت به حضور در دوره های آموزشی سازمان اقدام نمایند می توانند از تخفیف ۱۰درصدی خدمات مهندسی بهره مند شوند.
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دستور کار دیگر این جلسه بود که مقرر گردید با انتشار فراخوان از سوی سازمان و با اعلام آمادگی مهندسین علاقه مند به مشارکت در این طرح اقدامات لازم صورت گیرد.
دیگر موضوع طرح شده در این جلسه اعمال ضریب تشویقی(پارامترD) به میزان پنج درصد برای مهندسین مشارکت کننده در طرح «مهندس رضوی» بود که با موافقت اعضای هیات مدیره همراه شد.
تصویب قرارداد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه ساختمان استان یزد با شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد پایان بخشی جلسه هفتاد و یکم بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۰۲
225 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0