شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ،روز 4 شنبه هفتم خرداد نود و نه، در محل سالن جلسات و با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان برگزار گردید

کد خبر: 990312009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ خرداد ۹۹ - ۱۰:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ،روز ۴ شنبه هفتم خرداد نود و نه، در محل سالن جلسات و با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان برگزار گردید

شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

شصت و نهمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، روز ۴ شنبه هفتم خرداد نود و نه، در محل سالن جلسات و با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین سازمان برگزار گردید.

رئیس سازمان استان، ابتدا طی گزارشی، اهم اقدامات سازمان در یک هفته اخیر را بازگو کرد.

در این نشست، موضوع انتخاب اعضای کمیسیون پیش‌گیری و مدیریت بحران و هم‌چنین ارجاع نظارت به مهندسين عمران و معماری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی سالاری با اشاره به بحران خیز بودن کشور و رویارویی با حوادثی از قبیل سیل و زمین لرزه، بر نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در زمان حوادث تأکید کرد و گفت: این سازمان بنا به ماهیت و مسئولیتی که دارد باید پا را از کمکهای مالی فراتر گذاشته و آماده ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی در زمان حوادث باشد.

سالاری تصریح کرد: در همین راستا تفاهم نامه ای با سازمان هلال احمر منعقد شده که در پی آن قرار است کمیسيونی با عنوان “کمیسیون پیش‌گیری و مدیریت بحران” در سازمان ایجاد گردد.

وی از اعضای هیئت مدیره خواست تا با بررسی سوابق داوطلبین، افرادی شایسته برای عضویت در این کمیسیون پیشنهاد دهند.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست، موضوع ارجاع نظارت معماري به مهندسين عمران و معماری مفصلاً به بحث گذاشته شد و به علت تفاوت دیدگاه ها، مقرر گردید کمیسیون هاي تخصصي عمران و معماری در جلسه ای مشترک، این موضوع را بررسي و تصمیمگیری نهایی در این مورد به نشست های بعدی هيئت مديره صورت گیرد. ضمن اينكه مقرر شد، طراحي معماري صرفاً توسط مهندسين اين رشته انجام گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۹
389 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0