دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ، با حضور اکثریت اعضا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

کد خبر: 991102005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ بهمن ۹۹ - ۹:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ، با حضور اکثریت اعضا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید

دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان

دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان
در دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی چه گذشت؟
دویست و شصتمین جلسه شورای مرکزی عصر سه شنبه در محل سالن جلسات این شورا برگزار گردید.
دویست و شصتمین نشست شورای مرکزی، سی ام دی ماه با حضور اکثریت اعضا و با رعایت پروتکلهای بهداشتی بصورت حضوری و مجازی در محل سالن جلسات شورای مرکزی برگزار گردید.
در این نشست احمد خرم، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گزارشی از سفر استانی هفته اخیر خود به قم و دستاوردهای این سفر پس از جلسه با استاندار این استان خبر داد.
البته در شروع جلسه برخی اعضا شورا از جمله نصر – قناعت – وثیق نیا – ایگدری – علی نیا – غفاری – شکیب – کوهی کمالی – سرافرازی و جنتی پور پیش از آغاز بحث و بررسی دستور کار جلسه، به بیان نقطه نظرات خود در مورد موضوعات مختلف پرداختند.
در همین حال، «بررسی و اتخاذ تصمیم درخصوص غیبت اعضای هیات مدیره سازمان نظام موضوع تبصره ۱ ماده ۷۲ آیین نامه اجرایی» و «بحث و بررسی درخصوص داوری شورای مرکزی، موضوع بند د ماده ۲۱ قانون و بند ت ماده ۱۱۴ آئین نامه اجرایی» دو دستور کار نخست جلسه شورای مرکزی بودند.
هم‌چنین هاشم زاده دبیر اجرایی شورای مرکزی در مورد موضوع غیبت اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، موضوع تبصره ۱ ماده هفتاد و دو آیین نامه اجرایی، طرح موضوع کرد و افزود: عزم جدی برای رسیدگی به این موضوع در شورای مرکزی وجود دارد.
در همین حال، قروینی پور در این مورد، توضیحاتی ارائه کرد و سایر اعضای شورا از جمله جنتی پور، سنایی دشتی، قناعت، عسکری، شکیب، شایان، رمضانی و غفاری نیز به بیان نقطه نظرات در این مورد پرداختند. در ادامه گلستانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان گزارش خود را ارائه و در نهایت مقرر گردید، ظرف ۲ هفته اتی با بررسی بیشتر موضوع توسط هیات نظارت، موضوع دوباره در شورای مرکزی مطرح گردد.
در ادامه نشست، مجتبی احمدزاده عضو هیات رییسه در مورد ماده ۲۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، طرح موضوع کرد و پس از بحث و بررسى اعضا، مقرر گردید ضمن اجرای نظام نامه داوری بررسی مجدد و بازبینی در کمیسیون حقوقی به صورت نواری انجام گردد.
منبع: تاسیسات نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۹
493 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0