بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، برگزار شد. با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

کد خبر: 010809015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ آبان ۰۱ - ۱۰:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، برگزار شد. با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

بیستمین همایش روز بتن با حضور اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بیستمین همایش روز بتن اظهار داشت: در طول سالهای اخیر در زمینه بتن پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته‌ایم و با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بیستمین همایش روز بتن ادامه داد: در طول سالهای اخیر در زمینه بتن پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته‌ایم و با توجه به دانش بالای مهندسان ایرانی در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در زمینه ساخت و ساز به جای اینکه یک ساختمان بسازیم که ۳۰ سال عمر داشته باشد ساختمانی بسازیم که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و ۱۰۰ سال عمر مفید داشته باشد. مسکن با دوام یکی از آرزوهای جامعه ما است، لذا اگر بتوانیم در این راستا گام برداریم یک خدمت بزرگ به کشورمان خواهیم کرد.
نیکزاد در ادامه افزود: انجمن بتن در ایران پس از تاسیس فعالیت خوبی داشته و نسبت به گذشته ساخت و ساز تفاوت زیادی پیدا کرده و ساختمان با دوام ساختن یکی از نیازهای اصلی کشور می باشد که انجمن بتن در این زمینه نقش کلیدی دارد.
وی یکی از مشکلات اساسی در زمینه ساخت و ساز را نبود اخلاق مهندسی دانست و گفت متاسفانه به علت نبود اخلاق مهندسی نتوانستیم نظارت دقیق و صحیح در اجرای ساخت و ساز داشته باشیم. یکی از شاخصهای مهم توسعه در کشورهای پیشرفته نهادینه کردن فرهنگ کار با رویکرد اخلاقی می باشد.
وی در خاتمه گفت: نقش سازمان نظام مهندسی در حوزه نظارت کلیدی و تاثیر گذار خواهد بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۰۱
239 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0