پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی

پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی

پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی ، به میزبانی شهر شیرگاه برگزار شد. تمام تلاش ما در هیئت مدیره انجام فعالیت‌هایی در مقیاس ملی در راستای قانون نظام مهندسی برای مهندسین خواهد بود

کد خبر: 020730030 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۰۲ - ۸:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی ، به میزبانی شهر شیرگاه برگزار شد. تمام تلاش ما در هیئت مدیره انجام فعالیت‌هایی در مقیاس ملی در راستای قانون نظام مهندسی برای مهندسین خواهد بود

پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی

پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی
پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه با اعضای دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار گردید
پانزدهمین ملاقات عمومی هیئت رئیسه سازمان با مهندسین عضو دفاتر نمایندگی سوادکوه و سوادکوه شمالی به میزبانی شهر شیرگاه برگزار شد.
یزدی نژاد در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از مهندسینی که در این نشست هم‌اندیشی حاضر شدند، سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران را یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های کشور پس از تهران از نظر تعداد مهندس معرفی کرد و افزود: تمام تلاش ما در هیئت مدیره انجام فعالیت‌هایی در مقیاس ملی در راستای قانون نظام مهندسی برای مهندسین خواهد بود.
یزدی نژاد، پراکندگی دفاتر نمایندگی در سطح استان را یکی از دغدغه‌های سازمان مازندران دانست و گفت می‌بایست تلاش کنیم روند توسعه دفاتر و ارائه خدمات به مهندسین و کارفرمایان در تمام استان یکسان باشد.
وی ضمن تاکید بر ارائه خدمات توسط مهندسین در تمامی پروژه‌های در حال ساخت، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان در سطح استان را کاهش ساخت و ساز‌های غیر قانونی دانست.
وی از تلاش‌های سازمان مازندران در حوزه بیمه تامین اجتماعی گفت و ادامه داد: سازمان مازندران با رایزنی با مدیران ارشد استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نقش خود را بخوبی ایفا کرد، ولی این موضوع دارای بعد ملی بوده و نیازمند عزم دولت برای حل مشکل بیمه مهندسین است.
وی، بیمه تکمیل درمان سازمان را ارزانترین بیمه در سراسر کشور دانست و ادامه داد: هم اکنون مهندسین عضو سازمان بدون داشتن بیمه پایه میتوانند از خدمات تکمیل درمان استفاده کنند.
رییس سازمان، هم‌چنین با اشاره به دغدغه‌های مهندسین جهت ساخت دفاتر نمایندگی از آمادگی سازمان جهت تنظیم بودجه ۱۴۰۳ با نگاه ویژه برای ساخت دفاتر این شهر‌ها خبر داد.
وی، عملکرد برخی مهندسین را موجب وهن مهندسین دانست و افزود: با راه اندازی ارائه گزارش آنلاین با کمک GIS به نقطه پایان صوری کاری خواهیم رسید.
خانم محمودی نیز ضمن تشکر از مهندسین حاضر در جلسه یکی از مهم‌ترین علل این نشست‌ها را گفتگوی مستقیم هیئت رئیسه با مهندسین عضو دفاتر شهر‌های مختلف دانست و افزود: حتی اگر به عنوان عضو هیئت رئیسه در سال سوم حضور نداشته باشم موضوعات و دغدغه‌های مهندسین شهر‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی را به عنوان یک عضو هیئت مدیره پی‌گیری خواهم نمود.
محمودی با اشاره به پرسشی در مورد تطویل قرارداد ناظرین از سیستمی شدن موضوع تطویل در قرارداد جدید ناظرین خبر داد و افزود: علی رغم اینکه تعرفه با شرح خدمات مهندسی و تورم هم‌خوانی ندارد، اما مهندسین وظایف خود را به بهترین نحو انجام می‌دهند.
وی با اشاره به تذکر یکی از مهندسین شناسایی مهندسینی که در استان نیستند را بسیار مهم دانست و ادامه داد: با ثبت اثر انگشت ناظرین تا کمتر از یکماه دیگر و اعلام حضور در دفاتر می‌توان از فعالیت مهندسینی که در استان نیستند جلوگیری به عمل آورد.
خدادی عضو هیئت مدیره سازمان مازندران نیز با اعلام اینکه خود عضو دفتر نمایندگی قائمشهر بوده و از مشکلات و دغدغه‌های مهندسین شهر‌های شیرگاه، پل سفید و زیراب آگاه است، افزود؛ امیدوارم حضور هیئت رئیسه و گفتگوی بی‌واسطه اعضا با این عزیزان موجب شود تا مشکلات مهندسین عضو این دفاتر به حداقل برسد.
وی با اشاره به دغدغه برخی مهندسین در ارتباط با اخذ پروژه در سیستم ارجاع نظارت و دریافت پول از کارفرمایان و انصراف از ادامه کار افزود: در کمیسیون تنسیق سازمان نظام مهندسی جهت جلوگیری از این موضوع برنامه‌ریزی‌هایی انجام پذیرفته است.
موضوع بیمه تامین اجتماعی، ارجاع نظارت، تعارض منافع، ساخت دفتر نمایندگی، تعرفه خدمات نظام مهندسی و موضوع آموزش از مهم‌ترین دغدغه‌های مهندسین دفاتر سوادکوه و سوادکوه شمالی بود که طی ۳ ساعت گفتگوی بی‌واسطه با اعضای هیئت رئیسه بیان شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۰۲
243 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0