متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس

متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس

متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس ، صادر شد. هدف از تشکیل نظام مهندسی ساختمان، ایجاد سازمانی حرفه ای متشکل از مهندسان متعهد و متخصص است

کد خبر: 001213009 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اسفند ۰۰ - ۶:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس ، صادر شد. هدف از تشکیل نظام مهندسی ساختمان، ایجاد سازمانی حرفه ای متشکل از مهندسان متعهد و متخصص است

متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس

متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز مهندس
متن پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
به بهانه روز مهندس و یک ایراد جدی به پروژه های دولتی کهگیلویه و بویراحمد
امروز (۵ اسفند ۱۴۰۰) به نام روز ملی مهندسی است، روزی که به واسطه ولادت دانشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی نامگذاری شده است.
هدف از تشکیل نظام مهندسی ساختمان، ایجاد سازمانی حرفه ای متشکل از مهندسان متعهد و متخصص است تا از ره آورد آن توسعه و آبانی با سیری علمی و اصولی به مسیر درستش هدایت شود..
گاهاً دیده ایم به واسطه برخی هزینه ها مردم روی گردان از خدمات نظام مهندسی هستند اما اتفاقاتی از جمله زلزله سی سخت این نکته را به درستی به ما یادآور شد که به هرمیزانی در ساخت و سازی مهندسی هزینه کنیم عواید آن با حراست از جان و مالمان با بهایی بسیار فراتر به خودمان بر میگردد، پس به هیچ وجه نباید پرداخت های مربوط به نظام مهندسی را در سبد هزینه بگذاریم چرا که از نوع سرمایه گذاری هستند.
یکی از زمینه های جدی استفاده از ظرفیت مهندسان بدون شک می تواند پروزه های دولتی در همه ابعاد و زمینه ها باشد، در زلزله های اخیر استان خسارت های جدی به اموال عمومی وارد شد قطعا اگر جا برای مهندسان اصلح در نظارت و حتی اجرا دیده می شد شاهد این حجم از خسارت ها نبودیم.
بله انتظارات از این سازمان هم به جاست و از هیئت مدیره این سازمان توقعاتی هم مردم و هم خود مهندسان دارند، آنطور که ریاست سازمان می گوید باید منتظر خبرهای خوب هم برای خود مهندسان استان و هم مردم بعنوان ذینفعان اصلی این سازمان باشیم.
توسعه خدمات نظام مهندسی ساختمان به مردم کهگیلویه و بویراحمد/خبرهای خوب از برنامه ریزی برای ارتقاء سطح رفاه و دانش مهندسان
در پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسب روز مهندس آمده است:
پنجم اسفندماه زادروز ولادت دانشمند بزرگ و‌ نامی ایران و جهان اسلام، خواجه نصیر الدین طوسی در تقویم به نام روز مهندس ثبت شده است.نامگذاری شایسته ای که به خوبی نقش مهندس و مهندسی را در پیشبرد اهداف توسعه و آبادانی علمی و اصولی روشن می‌سازد.
دانش مهندسی از ضروریات جدی حرکت هر جامعه ای به سمت و سوی توسعه متوازن و علمی است که هم به جان و هم مال مردم گره خورده است.
اصولاً ایجاد سازمان های نظام مهندسی ساختمان که اکنون ۲۶ سال از پایه ریزی آن می‌گذرد بر مبنای رفاه و امنیت عمومی و توسعه مقررات ساخت و ساز برای ایجاد شهرهای مبتنی بر استانداردهای جهانی شهرسازی بوده است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد خود را متعهد به خدمات رسانی به مردم بعنوان ذینفعان اصلی این سازمان میداند و از طرفی با حمایت همه جانبه از مهندسان، از توجه به مسائل و دغدغه‌های رفاهی گرفته تا ایجاد شرایطی برای ارتقاء دانش فنی جامعه بزرگ مهندسی استان با تکیه بر آموزش و پژوهش همراستا با استانداردها و الزامات به روز دنیا که نتیجه اش ساخت و سازهای باکیفیت تر و افزایش عمر مفید سازه ها و در نتیجه رفاه و امنیت مردم استان است، در صدر برنامه های ما قرار دارد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان بزرگترین سازمان حرفه ای و تخصصی کهگیلویه و بویراحمد خود را متعهد به خدمت صادقانه به مردم میداند، از همین رو علاوه بر اجرای مستمر تکالیف قانونی، در زمینه آگاهی سازی و اطلاع رسانی مقررات ملی ساختمان، ضوابط شهرسازی، شیوه های بهبود و ارتقاء ایمنی منازل، تسریع در ارائه خدمات مهندسی برای نقاط آسیب پذیر و زلزله زده از جمله سی سخت و دیگر مناطق محروم استان با تمام توان در کنار مردم ایستاده است.
اینجانب مفتخرم پنجم اسفندماه؛ روز بزرگداشت مقام مهندس را به تمامی مهندسان فرهیخته تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون این قشر فعال، پویا و افتخارآفرین را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
از خداوند منان دوام توفیقات همه عزیزان در خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم استان را مسئلت دارم.
کامران جهانبازی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۰۰
293 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0