سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای 129 ساختمان پرخطر تهران سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای 129 ساختمان پرخطر تهران

سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران

سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای 129 ساختمان پرخطر تهران ، الزامی است. ما فکر میکنیم که باید گذری بر حادثه پلاسکو داشته باشیم و گزارش آن را مورد بررسی قرار دهیم

کد خبر: 010309010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ خرداد ۰۱ - ۸:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران ، الزامی است. ما فکر میکنیم که باید گذری بر حادثه پلاسکو داشته باشیم و گزارش آن را مورد بررسی قرار دهیم

سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای ۱۲۹ ساختمان پرخطر تهران

سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای 129 ساختمان پرخطر تهران
سفر اعضای شورای شهرتهران به آبادان/ تصمیم‌‌گیری ویژه برای صد و بیست و نه ساختمان پرخطر تهران
نائب رئیس شورای شهر تهران از سفر اعضای شورای شهر تهران و شورای عالی استان‌ها به آبادان خبر داد و افزود: باید در مورد صد و بیست و نه ساختمان پرخطر تهران بصورت فوق العاده و ویژه تصمیم گیری گردد.
پرویز سروری در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران گفت: باید در مورد صد و بیست و ‌نه ساختمان پرخطر تهران بصورت فوق العاده و ویژه تصمیم گیری گردد. در زمان وقوع حادثه پلاسکو بررسی خوبی صورت گرفت و گزارش خوبی تهیه شد ولی متاسفانه این گزارش بار عملیاتی نداشت.
وی با تأکید بر اینکه حادثه متروپل این تذکر را تکرار میکند، ادامه داد: باید این تذکر را جدی بگیریم. در همین راستا رئیس سازمان نظام مهندسی کشور به صحن شورا دعوت شده که در جلسه آینده گزارش مفصلی را در مورد حادثه متروپل ارائه دهد.
نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: ما فکر میکنیم که باید گذری بر حادثه پلاسکو داشته باشیم و گزارش آن را مورد بررسی قرار دهیم. ما ۵ شنبه از طرف شورای شهر تهران و شورای عالی استان‌ها سفری به آبادان خواهیم داشت و وضعیت را از نزدیک بررسی خواهیم کرد.
وی با عنوان اینکه نگرانی در مورد این ساختمانها جدی است، افزود: باید در تهران این موضوع را در دستور کار قرار دهیم و بطور جدی وارد عمل شویم.
سروری با بیان اینکه دادستانی وارد شده و هر هفته جلسه ای با مالکین این ساختمانها برگزار میکند، افزود: مهلتی به این مالکین داده میشود که در این مهلت باید ایمن سازی کرده و یا تخلیه برای رفع خطر انجام دهند. باید جلسه ای با دادستانی داشته باشیم و به کار سرعت دهیم. باید زمینه ای را ایجاد کنیم که تصمیم اولیه و اساسی برای ساختمانهای پرخطر اتخاذ گردد.
سروری تصریح کرد: به دستور وزیر کشور آتش نشانی تهران محور اصلی فرماندهی حادثه متروپل شد. اگر شهرداری تهران بتواند اقدامات جدی تری برای سرعت بخشی به کار انجام دهد، آن را انجام خواهد داد.
وی هم‌چنین گفت: در کمیسیون فرهنگی و اجماعی شورای اسلامی شهر تهران در زمینه اهدای عضو اهتمام و توجه ویژه تری صورت خواهد گرفت.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۱
264 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0